Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anjoka
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-04-2022
Mijn vraag
Volgens info vanuit KPN zou je, als je "bellen over wifi" hebt ingeschakeld moeten kunnen kiezen uit "voorkeur wifi" of "voorkeur mobiele netwerk".
Ik zie die optie om te kiezen niet. Bij beiden zie ik geen keuze mogelijkheid. Iemand een idee?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung J6 en een A50.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anjoka schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:27:
Mijn vraag
Volgens info vanuit KPN zou je, als je "bellen over wifi" hebt ingeschakeld moeten kunnen kiezen uit "voorkeur wifi" of "voorkeur mobiele netwerk".
Ik zie die optie om te kiezen niet. Bij beiden zie ik geen keuze mogelijkheid. Iemand een idee?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung J6 en een A50.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Waar zit je te zoeken voor deze optie? Samsung wil het nog weleens op 2 plaatsen neerzetten (soms op beide locaties, soms op slechts 1 van de 2). Meestal kun je het wel vinden door bij de dialer voor instellingen (3 puntjes rechtsboven) te kiezen. Als het daar niet zit en ook niet onder Instellingen - Verbindingen, dan is die optie niet beschikbaar in de softwareversie van jouw toestellen. Check of er een update is voor je J6 en/of A50.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-08 07:55
Wat zie je wel, of wat zie je niet?

Staat bellen over wifi wel echt aan voor je? En zie je dit ook actief staan?
Soms wordt dit nog wel eens door zakelijke firewalls tegen gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:17
Zie niks over een voorkeur om één van beide beide instellen, en ook niet dat KPN dit ergens vermeld, waar heb je die info weg? Zou zeggen dat je ook prima mobiel dit zelf kan laten kiezen, beide heeft niet echt een groot voor/nadeel lijkt me?

[ Voor 78% gewijzigd door GoldenBatt op 29-04-2022 10:37 ]

Specs!