Transportbouten wasmachine

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-09 19:42
Hoi allemaal,

Vandaag ga ik mijn was-droog combinatie verhuizen.
Zojuist de trommel vastgemaakt met transportbouten maar tot mijn verbazing blijft de trommel wel "draaien"? Is dit normaal? Ik zou verwachten dat wanneer je de bouten vastzet de trommel muurvast zit (en dus niet draait). Of beschermen de bouten alleen tegen het schudden van de trommel?

Hoor het graag!

Beste antwoord (via besteller2019 op 29-04-2022 10:30)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

besteller2019 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:32:
Hoi allemaal,

Zojuist de trommel vastgemaakt met transportbouten maar tot mijn verbazing blijft de trommel wel "draaien"? Is dit normaal? Ik zou verwachten dat wanneer je de bouten vastzet de trommel muurvast zit (en dus niet draait). Of beschermen de bouten alleen tegen het schudden van de trommel?

Hoor het graag!
Het gaat niet om het draaien van de trommel. Het gaat om de demping. Er zit een gewicht in je wasmachine, vaak gewoon een betonnen rand, met een stel dempers. Om te voorkomen dat het ding de hele tent door hobbelt.

Die zet je vast met de transportbouten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:27
Ja, anders zou hij lekken. De bouten fixeren het "afgeveerde" deel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

besteller2019 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:32:
Hoi allemaal,

Hoor het graag!
Het gaat niet om het draaien van de trommel. Het gaat om de demping. Er zit een gewicht in je wasmachine, vaak gewoon een betonnen rand, met een stel dempers. Om te voorkomen dat het ding de hele tent door hobbelt.

Die zet je vast met de transportbouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-09 19:42
Duidelijk, dank voor je antwoord.