Budget game pc uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarmenElinio
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-04-2022
Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje een game pc gekocht van compugear, maar hij wil graag het spel rust spelen. Dit lukt echter niet omdat alles vast loopt en te traag gaat. Ik vroeg mij af of er hier iemand is die er verstand van heeft of tips heeft om dit (op een budget) een of andere manier goed te krijgen. Wellicht zijn er losse onderdelen welke ik kan aanschaffen voor hem waardoor het wel kan?
Het gaat om deze pc:
https://www.bol.com/nl/nl...061383962/?s2a=#open=true

Ik hoor het graag!

Groetjes, Carmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:37
Ik denk een nieuwe pc.
Minimaal een quad core cpu - die heb je niet :'(
Minimaal 10GB geheugen - die heb je niet :'(
Minimaal een video kaart GTX 670 2GB / AMD R9 280 - die heb je niet :'(
Het is niet voor niets zo goedkoop, deze pc is voor internetten.

Zie minimaal specs :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX-9590 or better
Memory: 10 GB RAM
Graphics: GTX 670 2GB / AMD R9 280 better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: SSD is highly recommended or expect longer than average load times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar Componenten Aankoopadvies.

Verder is er maar één woord passend: helaas. Voor je doel is dit een miskoop geweest. Terugsturen en je geld terugvragen.

Dan kan je twee dingen doen: (hem laten) verdersparen of particuliere tweedehands. 400 euro is met de huidige prijzen nou eenmaal weinig ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-05 16:52
Misschien wel de simpelste en goedkoopste oplossing? pricewatch: Microsoft Xbox Series S Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Er staat in het commentaar op bol.com al "Om zwaardere spellen te spelen is het mogelijk om een videokaart te plaatsen", en met die hardware zullen de meeste spellen in de categorie "zwaar" vallen, dus dit is geen "game pc". Bij "Type Gebruik" staat ook "Gaming", dat is gewoon niet terecht. Ja, een browser-spelletje misschien, maar dan is elke PC voor gaming.

Maar behalve een videokaart mag daar ook wel een nieuwe processor bij. En voor rust dus inderdaad nog 2GB extra geheugen. Met tweedehands hardware ben je zeker 200 euro extra kwijt voor het minimale (plus eventueel montagekosten, want ik gok dat je liever niet zelf de processor vervangt), met nieuwe hardware minstens het dubbele omdat videokaarten op dit moment gewoon heel duur zijn.

En dan is een andere PC die gewoon direct geschikt is inderdaad logischer dan deze PC helemaal verbouwen.

[ Voor 25% gewijzigd door bwerg op 29-04-2022 17:02 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.