Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hey allemaal,
Ik heb momenteel nood/zin aan een nieuwe game pc want mijn huidige is aan vervanging toe en ik wil graag een pc zelf bouwen. Het zou vooral een gaming pc zijn, high end games zoals Red Dead, Cyberpunk etc. en af en toe streamen als het mogelijk is. Ik heb wel enige kennis van onderdelen en componenten, dankzij de tweakers hier o.a., maar zou hulp/feedback willen over mogelijke hiaten in mijn build en of bepaalde onderdelen die al dan niet passen of beter zouden staan!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer onder de 3k te blijven, rond de 2500 zou ideaal zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een samsung 970 pro m2 ssd die ik kan meenemen, alsook een spare SSD van 1TB. Mijn monitoren neem ik mee, net als de muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Buiten de voornaamste componenten misschien toevoegingen die de build netter maken (bepaalde kabels in het thema ipv de standaard geleverde (?) Weet ook niet zozeer welke andere case beter/nieuwer zijn. Ik lees dat de Lian Li Air Mini ook heel goed is, maar zie niet direct zo'n verschil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, mijn huidige build was voornamelijk asus en daar ben ik wel tevreden mee geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil deze keer gaan voor een mini of small case zodat ik deze af en toe kan meenemen
Ga je overklokken?
Niet direct, maar veronderstel dit wel te doen als de prestaties beginnen te lijden.
Ik dacht ook 3x 3 fans te bestellen, voor onder boven en achter
Hey allemaal,
Ik heb momenteel nood/zin aan een nieuwe game pc want mijn huidige is aan vervanging toe en ik wil graag een pc zelf bouwen. Het zou vooral een gaming pc zijn, high end games zoals Red Dead, Cyberpunk etc. en af en toe streamen als het mogelijk is. Ik heb wel enige kennis van onderdelen en componenten, dankzij de tweakers hier o.a., maar zou hulp/feedback willen over mogelijke hiaten in mijn build en of bepaalde onderdelen die al dan niet passen of beter zouden staan!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer onder de 3k te blijven, rond de 2500 zou ideaal zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een samsung 970 pro m2 ssd die ik kan meenemen, alsook een spare SSD van 1TB. Mijn monitoren neem ik mee, net als de muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Buiten de voornaamste componenten misschien toevoegingen die de build netter maken (bepaalde kabels in het thema ipv de standaard geleverde (?) Weet ook niet zozeer welke andere case beter/nieuwer zijn. Ik lees dat de Lian Li Air Mini ook heel goed is, maar zie niet direct zo'n verschil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, mijn huidige build was voornamelijk asus en daar ben ik wel tevreden mee geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil deze keer gaan voor een mini of small case zodat ik deze af en toe kan meenemen
Ga je overklokken?
Niet direct, maar veronderstel dit wel te doen als de prestaties beginnen te lijden.
Ik dacht ook 3x 3 fans te bestellen, voor onder boven en achter
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z690-A GAMING WIFI D4 | € 369,- | € 369,- |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC met LHR White Edition | € 1.142,49 | € 1.142,49 |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | € 129,95 | € 129,95 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z63 RGB - White Edition | € 248,- | € 248,- |
3 | Ventilatoren | Lian Li UNI FAN SL120, 3-pack, Wit, 120mm | € 79,90 | € 239,70 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Voedingen | Asus ROG Strix 850W Gold White | € 179,90 | € 179,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.881,84 |
[ Voor 50% gewijzigd door KingJames23 op 28-04-2022 22:19 . Reden: wenslijst vergeten toevoegen ]