Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 20:32
Ik zoek een?
Smartphone met goede camera's en snelle prestaties

Wat is je budget?
Max 900 euro, ik kan de S22 ultra met inruilkorting onder dat bedrag kopen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gebruiken voor sociale media apps, games, foto's en videos te nemen

Wat heb je zelf al gevonden?
Pixel 6 pro en S22 ultra

Na slechte ervaring met de reparatiedienst van Samsung, ik heb namelijk 2 maanden gewacht voor een vervangtoestel en uiteindelijk als antwoord gekregen dat ik nog maanden moest wachten (heb dan maar mijn geld teruggevraagd) waardoor ik twijfel voor een nieuw Samsung toestel te kopen

[ Voor 3% gewijzigd door Gondrez op 28-04-2022 17:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:06
Had je een bijzonder toestel met speciale kleur of grotere opslag dan standaard? Want daar heb ik meer problemen omheen gehoord wanneer de voorraad op is. Of was er een ander probleem.
Reden voor de vraag is de inschatting hoe groot de kans is dat je hier nogmaals mee te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 20:32
swhnld schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:12:
Had je een bijzonder toestel met speciale kleur of grotere opslag dan standaard? Want daar heb ik meer problemen omheen gehoord wanneer de voorraad op is. Of was er een ander probleem.
Reden voor de vraag is de inschatting hoe groot de kans is dat je hier nogmaals mee te maken krijgt.
Ik had de S21 ultra in het zwart en 128gb opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:27
Ik zat ook te twijfelen tussen deze 2 toestellen en heb gekozen voor de Google Pixel 6 Pro. Ik heb beide toestellen bekeken (moest voor de Pixel 6 Pro wel naar Duitsland) en vond de S22 Ultra niet fijn in de hand liggen. De afgevlakte vormgeving vond ik echt niks. Het prijsverschil heb ik uiteraard ook meegenomen in mijn keuze.

Ik heb veel reviews bekeken en van de Pixel 6 (Pro) zag ik veel gezeur voorbij komen mbt de finger print sensor en overige bugs echter zou het één en andere alweer verholpen zijn met een update. Ik heb daarom de gok genomen. Tot nu toe heb ik nergens last van en vind het een erg fijn toestel (snel, clean os, goede camera etc.). Ik kom van een Iphone 12 Pro Max en dit is een wereld van verschil.

[ Voor 17% gewijzigd door qwasd op 28-04-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Gondrez schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:46:
[...]

Ik had de S21 ultra in het zwart en 128gb opslag
Dat is het standaard model, dus zou geen excuus mogen zijn dat ze niet konden repareren of vervangen op tijd.
Heb deze trouwens zelf ook en gelukkig geen problemen, en ben superblij met de 10x telelens die ik net weer op vakantie heb gebruikt op het moment dat mijn grote camera net weer in de hotelkamer lag.

Denk ook dat het daar op neer komt, de Pixel is ook fantastisch, maar mist de 10x telelens (en het pennetje, maar denk niet dat je die gebruikt).

Hier nog een vergelijk:
https://www.tomsguide.com...tra-vs-google-pixel-6-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-04 10:36
swhnld schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:53:
[...]

Dat is het standaard model, dus zou geen excuus mogen zijn dat ze niet konden repareren of vervangen op tijd.
Heb deze trouwens zelf ook en gelukkig geen problemen, en ben superblij met de 10x telelens die ik net weer op vakantie heb gebruikt op het moment dat mijn grote camera net weer in de hotelkamer lag.

Denk ook dat het daar op neer komt, de Pixel is ook fantastisch, maar mist de 10x telelens (en het pennetje, maar denk niet dat je die gebruikt).

Hier nog een vergelijk:
https://www.tomsguide.com...tra-vs-google-pixel-6-pro
Mooie pixel 6 pro kan je wel onder of rond de 600 euro kopen die echt als nieuw eruit ziet. Ik heb ze beide gehad en die flinke meerprijs op een ultra is het voor mij echt niet waard.Ik denk dat je echt gezien de prijzen gezien beter een 6 pro kan kiezen.

Spaar dat overige geld weg om in de toekomst weer een betere te kopen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-04 17:04
Ferio schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:11:
[...]

Mooie pixel 6 pro kan je wel onder of rond de 600 euro kopen die echt als nieuw eruit ziet. Ik heb ze beide gehad en die flinke meerprijs op een ultra is het voor mij echt niet waard.Ik denk dat je echt gezien de prijzen gezien beter een 6 pro kan kiezen.

Spaar dat overige geld weg om in de toekomst weer een betere te kopen. :-)
Waar koop jij een Pixel 6 Pro voor €600 of nog minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:39

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Voor kleine handen is de s22U niet geschikt dan voelt het aan als een phablet en omdat de s22u glad is heb je sowieso een hoesje nodig wat 'm nog groter maakt.

Ik heb de S22U en grote handen qua UI is pixel natuurlijk vanilla maar S22 is daar redelijk naar toe te brengen bloatware is te verwijderen via adb (of adb appcontrol)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-04 10:36
cordonbleu schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Waar koop jij een Pixel 6 Pro voor €600 of nog minder?
Weekje geleden één gehaald voor 575 euro incl factuur van januari. Als nieuw.. via MP

Eigenaar wou er 800 voor en ging uiteindelijk akkoord met mijn bod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:00
qwasd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:02:
Ik zat ook te twijfelen tussen deze 2 toestellen en heb gekozen voor de Google Pixel 6 Pro. Ik heb beide toestellen bekeken (moest voor de Pixel 6 Pro wel naar Duitsland) en vond de S22 Ultra niet fijn in de hand liggen. De afgevlakte vormgeving vond ik echt niks. Het prijsverschil heb ik uiteraard ook meegenomen in mijn keuze.

Ik heb veel reviews bekeken en van de Pixel 6 (Pro) zag ik veel gezeur voorbij komen mbt de finger print sensor en overige bugs echter zou het één en andere alweer verholpen zijn met een update. Ik heb daarom de gok genomen. Tot nu toe heb ik nergens last van en vind het een erg fijn toestel (snel, clean os, goede camera etc.). Ik kom van een Iphone 12 Pro Max en dit is een wereld van verschil.
Het topic is al wat ouder, maar mag ik vragen hoe jouw ervaring was? En of je de Pixel nog steeds gebruikt?
De move van iOS naar Android (Pixel) hoor je niet regelmatig.
Ben zelf een iPhone (en Watch) gebruiker, maar gebruik enkel de diensten van Google, eigenlijk niets van Apple. Dus zit de overstap te overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:27
JWHtje schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:18:
[...]

Het topic is al wat ouder, maar mag ik vragen hoe jouw ervaring was? En of je de Pixel nog steeds gebruikt?
De move van iOS naar Android (Pixel) hoor je niet regelmatig.
Ben zelf een iPhone (en Watch) gebruiker, maar gebruik enkel de diensten van Google, eigenlijk niets van Apple. Dus zit de overstap te overwegen.
Ja ik gebruik de Pixel 6 Pro nog steeds en zonder problemen. Zeer fijn toestel en de overstap vanaf mijn Iphone 12 Pro max zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcd86
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-08-2023
Hoe bevalt de pixel pro qua bereik? Lees een hoop klachten over het bereik wat slecht is of compleet weg valt na de laatste update. Kan je hier wat over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Marcd86 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:05:
Hoe bevalt de pixel pro qua bereik? Lees een hoop klachten over het bereik wat slecht is of compleet weg valt na de laatste update. Kan je hier wat over zeggen?
Misschien goed dit in het ervaringen topic na te vragen? Daar lezen meer Pixel 6 pro eigenaren mee:
[Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1