Welke heatsink+koeler combo voor mij?

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Mijn T-bird 1000@1000 MHz is toe aan een nieuwe koeler + heatsink combo. De huidige koeler is uit zijn lagers gelopen en de heatsink koelt niet genoeg vind ik. Met koe loopt de cpu temp op tot tegen de 70 namelijk.

Het is niet de bedoeling dat ik enorm veel geld, >150, er aan uit ga geven, ik klok ook niet over. Moet op een Abit KT7A mobo komen.

Suggesties?

Verwijderd

Coolermaster 6I bla bla nog wat..
koelt goed

Verwijderd

Ik heb hier een simpele Coolermaster EP5-6I11 op een T-bird 1,4 Ghz zitten, en die komt stressed op 67 graden. Nu is dat niet bepaald laag ofzo, maar het is dan wel een cooler die voor 25piek in de pricewatch staat... :)

In mijn eigen pc zit een Swiftech_nog_iets op een PIII 1ghz @ 1,2ghz, en die blijft mooi stressed op 37 graden.
Maar dat is dan wel geen AMD, en een koeler van 150 piek.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
iets meer wil ik er wel aan uitgeven

zeker als ik daarvoor een goed gelagerde koeler krijg en niet zo'n koffiemolen als dat ik nu heb

Verwijderd

Kijk anders eens bij www.oc-shop.nl , daar hebben ze echt wel wat leuke coolertjes!
Globalwin, of Swiftech, you name it, they got it... :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
ben ik al aan het kijken maar ik hoop wat meningen van luitjes hier te krijgen. goede en slechte ervaringen :)

daar gaat er ook waarschijnlijk 1 besteld worden

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Of die coolermaster blah blah en een DeltaHP/MP,
bij mij stress 42.

PS, die coolermaster hebben ook Delta fans.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Pak maar geen coolermaster , heb net de mijne ff voor nood (ystech fan aan de klote) op een normaal geklokte p3 850 met een goede airflow, resultaat, 54 idle graden, met as, nu eindelijk mijn andere fan binne, die erop, en hoppa 42 graden met dit weer, 33graden op het moment in de case, en 31 graden buiten de case..... stressed, 2 uur 3damark en nu op 49 graden...

edit, is de pal 6035 mfc met dus een ystech

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Heb net m'n Coolermaster vervangen door de Zalman CNPS5001cu. Echt een toppertje! Je krijgt er 2 extra connectors bij zodat je hem ook in Silent-mode en Low-noise-mode kan laten lopen. Hij's heel stil. Je kan hem bestellen via www.space-promotion.nl. Heb je hem binnen 2 dagen in huis. Heb hem trouwens ook op een T-bird 1000@1000 Mhz en een Abit KT7A. Draait super!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:45 schreef Stamper het volgende:
Heb net m'n Coolermaster vervangen door de Zalman CNPS5001cu. Echt een toppertje! Je krijgt er 2 extra connectors bij zodat je hem ook in Silent-mode en Low-noise-mode kan laten lopen. Hij's heel stil. Je kan hem bestellen via www.space-promotion.nl. Heb je hem binnen 2 dagen in huis. Heb hem trouwens ook op een T-bird 1000@1000 Mhz en een Abit KT7A. Draait super!
Hoeveel graden ?

• Stamper|IA
Idle loopt ie op 40 graden op de Low-noise connector. Zonder extra connector iets lager. Na een potje Operation Flashpoint ging ie met de Coolermaster over de 75 graden. Met de Zalman(zonder extra connector)nog maar 56 graden. Volledig stressed heb ik hem nog niet geprobeerd, zal morgen effe posten wat ie dan trekt.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> [forum=7] :).

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
Ik zag laatst ergens een recent testje staan van coolers.
Weet alleen niet meer waar.....

• Stamper|IA
Heb nog effe de cpu gestressed met Prime95. De temperatuur komt niet boven de 61 graden. Systemtemp is trouwens 37 graden..

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Kep hier een tb 1400 met thermaltake vulcano 2
Idle temp 46 gr stressed 52 gr

Alles loopt stabiel - Vulcano voldoet dus prima en is goedkoop ook nog

I'm partial to your abracadabra

Pagina: 1