Ik wil mijn stuurpen verhogen van mijn sparta e bike

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric en joep
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 13:28
vraag :
Ik wil mijn stuur verhogen van mijn sparta E-bike A-shine M8B
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
.krijg er geen beweging in..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Ik heb de inbusbout in de stuurpen al los gezet maar dat doet niets Ik heb ook al geprobeerd deze iets verder uit te draaien en met een Pen op deze inbus bout te tikken maar er gebeurd niets Mischien doe ik het wel helemaal verkeerd IK zal een foto mee sturen van deze construcite.. Een techeut gaat dat zeker weten hoe dat zou moeten Ik heb nog geen verder actie ondernomen Ik heb wel gezien dat er verschillende constructies mogenlijk zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgyv47l2qMEvOK8VhBsqSGxBJiY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UbMxa1F7WvaGLaTTD8LSbAk.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Voor zover ik kan zien is die al verhoogd door middel van die onderste ring van zeg 2cm..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je fiets heeft een A-Head balhoofd. De voorbouw zit direct om de afgezaagde voorvork geklemd. De voorbouw hoger monteren kan niet meer als de voorvork al op lengte is afgezaagd, maar je kan wel de voorbouw verder achterover draaien. Als je de inbusbout waar hij om scharniert aan beide zijden (indien aanwezig; er kan een sierdopje op zitten) een paar slagen los draait, zou je hem zo moeten kunnen bewegen.

Wat je evt. kan doen is een langere voorbouw kopen of (beunmanier, niet zo stijf en minder veilig) een A-Head stuurpenverlenger monteren.

[ Voor 69% gewijzigd door TBTL op 29-04-2022 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric en joep
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 13:28
Beste Is het mogelijk mij een tekening te laten zien hoe dat in elkaar zit ? NU want ik heb wel de inbusbout idie in de stuurpen zit wel los gedraait en er iets op getikt maar weer wel vast gezet Kan er dan toch niets gebeuren?? of los komen