wireless headset bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-10 06:16
Hallo,

Ik had gisteren de silver Crest Bluetooth On-ear headphones gekocht. Helaas kan ik deze niet connecteren met mijn Denon receiver. https://www.denon.com/en-au/shop/avreceiver/avrx550bt

Wellicht dat de bluetooth te oud is? Maar er staat geen specificatie van. Het zou minimaal bluetooth 4 moeten zijn. Zo oud is mijn receiver niet dus het verbaasd me.

Kunnen jullie een wireless headset adviseren van onder de 50 euro die wel zou werken op mijn receiver? Ik zie namelijk dat er vaak over computers gesproken wordt en minimale vereiste voor bluetooth...

Alle inbreng is welkom, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
Zonder specifiek naar jouw receiver te hebben gekeken: weet je zeker dat deze een bluetooth signaal kan uitsturen?

Verreweg de meeste receivers die bluetooth hebben hebben dat om een signaal te kunnen ontvangen, waardoor je bijvoorbeeld muziek van je telefoon naar je receiver kan streamen. Dan gaat geen enkele headset dus doen wat jij wilt.

Eventueel kun je dan een bluetooth transmitter aan je receiver koppelen en je headset daar mee verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-10 06:16
Oh, dat zou kunnen, dat weet ik niet. Dat staat er dan niet bij... Is dat zo bijzonder dat dit niet standaard is dan?

Ik had al snel naar een transmitter gekeken maar zag allemaal dongels.. ik zal nog eens kijken.

aanvulling: als ik bij mediamarkt op die beschrijving zoek kom ik op andere producten. wel iets anders

https://www.mediamarkt.nl...-audiozender-1371804.html

ik wil iets hebben dat gewoon vast blijft zitten in mijn receiver en ook gevoed wordt door mijn receiver.

[ Voor 42% gewijzigd door grasmaaier op 28-04-2022 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
grasmaaier schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:45:
Oh, dat zou kunnen, dat weet ik niet. Dat staat er dan niet bij... Is dat zo bijzonder dat dit niet standaard is dan?

Ik had al snel naar een transmitter gekeken maar zag allemaal dongels.. ik zal nog eens kijken.

aanvulling: als ik bij mediamarkt op die beschrijving zoek kom ik op andere producten. wel iets anders

https://www.mediamarkt.nl...-audiozender-1371804.html

ik wil iets hebben dat gewoon vast blijft zitten in mijn receiver en ook gevoed wordt door mijn receiver.
Je zal iets nodig hebben wat je aansluit op de 3.5mm aansluiting aan de voorkant (aangeduid met Phones). Het product waar je naar linkt is daar inderdaad een voorbeeld van. Helaas heeft een dergelijk product ook stroom nodig, mogelijk dat je de USB aansluiting aan de voorkant van je receiver voor kan gebruiken. Vaak is het wel zo dat als er iets is aangesloten op de Phones aansluiting dat je boxen per definitie geen geluid meer produceren, dat kan natuurlijk onhandig zijn in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet die op GoT wordt verwacht mis. Een short list is het minimale. Waarbij de handleiding lezen ook één van de stappen is die zelf gedaan moeten worden. Waarbij we met alleen een merk sowieso niets kunnen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.