heyz, ik vroeg me af of je met de IXUS de sluitertijd ook kan veranderen....ik heb een aantal phatte foto's gezien met mensen die wat met de sluitertijd hebben geknoeid, met G1 dan wel, maar ik wil wel ff weten of dit met de IXUS ook kan.. En ik wil ook wel ff weten of ik dan die 1/1500 sec kan halen
Volgens mij regelt de Ixus dat automagisch tussen bepaalde waardes, maar niet langer dan 1 sec. De G1 kan tot 8 seconden
Verwijderd
Het enige wat je kan doen om een langere sluitertijd te krijgen is de flitser-instelling op 'achtergrond-invulling' te zetten (dat is dat mannetje met het sterretje).
Dat is speciaal voor als je foto's in het donker maakt en je wilt de achtergrond ook zien, dan blijft de sluiter langer open staan.
1/1500 is overigens wel erg kort, ik denk niet dat je dat wilt.
Dat is speciaal voor als je foto's in het donker maakt en je wilt de achtergrond ook zien, dan blijft de sluiter langer open staan.
waarom wil ik dat niet?? Dan heb je toch mooie, scherpe foto's???Op vrijdag 24 augustus 2001 19:57 schreef KIP het volgende:
Moet je wel erg veel licht hebbenOp vrijdag 24 augustus 2001 21:52 schreef -=Eelco=- het volgende:
waarom wil ik dat niet?? Dan heb je toch mooie, scherpe foto's???
oow lol
ik heb voor de rest helemaal geen verstand van foto's, alleen ik d8 dan kan je heel makkelijk bewegende beelden vastleggen..
Ja, dat kanOp zaterdag 25 augustus 2001 09:32 schreef -=Eelco=- het volgende:
[..]
kan je bij die G1 ook precies de sluitertijd instellen?
Sluitertijd en diafragma zijn handmatig instelbaar.
waarom hebben zoveel mensen hem dan??Op zaterdag 25 augustus 2001 22:09 schreef Qorne het volgende:
lullig mode
de ixus is eencamera
allemaal
kwaliteit
lullig mode
(check http://tweakers.net/~crew/sint/dc1.html)
BTW: jij staat er niet eens bij, heb je wel een digicam?
Hij is klein en eenvoudig te bedienen. Bovendien niet schrikbarend duur, plus de batterij gaat vrij lang mee.Op zaterdag 25 augustus 2001 22:09 schreef Qorne het volgende:
lullig mode
de ixus is eencamera
allemaal
kwaliteit
lullig mode
Verwijderd
dat van die batterij vinnik juist niet, kan net zo'n 50 pics maken, met flits allemaal, en een enkele met lcd aan. (+/- in 1 uur tijd) Toen begon het batterij-indicatortje al te knipperen.
In deze periode niet echt vaak uitgestaan. Maar ik vind dit eigenlijks wel aan de korte kant.
moet binnenkort maar een extra accu erbij halen.
In deze periode niet echt vaak uitgestaan. Maar ik vind dit eigenlijks wel aan de korte kant.
Dan doe je toch iets verkeerd. Slechte accu gekregen?Op zondag 23 september 2001 19:54 schreef Rembo het volgende:
dat van die batterij vinnik juist niet, kan net zo'n 50 pics maken, met flits allemaal, en een enkele met lcd aan. (+/- in 1 uur tijd) Toen begon het batterij-indicatortje al te knipperen.
Met m'n ixus kan ik 1,5 64 MB kaarten volschieten (allemaal flits) en in de tussentijd nog een paar previews. Dan begint het pas te knipperen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Ik heb er 2 batterijen bij, maar ik vind de levensduur ook niet echt geweldig.
Waarschijnlijk houden ze het een stuk langer vol als je niet steeds die previews zit te kijken.
Waarschijnlijk houden ze het een stuk langer vol als je niet steeds die previews zit te kijken.
Pagina: 1