Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek gaming pc om te gamen op 1080p. Games: LoL, Black desert online, Monster hunter world, ... Ik hoef niet persé op de hoogste settings te kunnen gamen, maar wel vlot, zonder de componenten te overbelasten. Hoewel dit bijzaak is, wil ik de pc ook gebruiken voor 3D-modelling (Inventor/Solidworks/Blender) en rendering (Keyshot/UE5/Blender).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel twee beeldschermen (Philips 271V8LA/00) die moeten aangesloten worden op het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stijlvolle case, zonder teveel lichtjes.
Ga je overklokken?
Nee, ook geen ervaring in.
Wat verwacht je van ons?
Deze build werd mij aangeraden door een vriend, en aangezien ik zelf een leek ben op dit vlak, zoek ik antwoorden op (onder andere) volgende vragen:
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik zoek gaming pc om te gamen op 1080p. Games: LoL, Black desert online, Monster hunter world, ... Ik hoef niet persé op de hoogste settings te kunnen gamen, maar wel vlot, zonder de componenten te overbelasten. Hoewel dit bijzaak is, wil ik de pc ook gebruiken voor 3D-modelling (Inventor/Solidworks/Blender) en rendering (Keyshot/UE5/Blender).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel twee beeldschermen (Philips 271V8LA/00) die moeten aangesloten worden op het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stijlvolle case, zonder teveel lichtjes.
Ga je overklokken?
Nee, ook geen ervaring in.
Wat verwacht je van ons?
Deze build werd mij aangeraden door een vriend, en aangezien ik zelf een leek ben op dit vlak, zoek ik antwoorden op (onder andere) volgende vragen:
- Zijn alle componenten wat op elkaar afgestemd?
- Passen alle componenten in de op het moederbord en in de case?
- Is de voeding sterk genoeg om al de componenten te voeden?
- Heb ik extra fans nodig om mijn systeem te koelen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H DDR4 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 795,- | € 795,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 71,66 | € 71,66 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M (2021) | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 102,25 | € 102,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.622,51 | ||
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!