(Online) DVD shops

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Ik ben op zoek naar een aantal films op DVD, die niet in elke winkel staan. Zijn er hier mensen die uitgbreide DVD shops weten? Online/fysiek, maakt niet uit.

Ik ben o.a. op zoek naar de Franse films Taxi, Taxi 2 en Delicatessen (rel. oud).

Bvd

Verwijderd

probeer eens:

www.play247.com

is een Engelse site met ook regio 1 (en vanuit de uk is er geen invoerbtw...)

prijzen zijn incl verzendkosten (ook naar NL)

:)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:49 schreef CRe8oR het volgende:
www.all-region-dvds.com
Link werkt niet...
(24-08-2001 om 20:49 uur)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 20:49 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

Link werkt niet...
(24-08-2001 om 20:49 uur)
humm srry
www.all-region-dvd.com
die mot wel werke

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Kris2904

found his match in SoaD

Taxi 1 en 2 zijn gewoon in Nederland verkrijgbaar, check elcheapo.nl

Delicatessen zul je idd moeten importeren.. Amazon?

Was getekend, enz. | specs

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

www.kieskeurig.nl

Typ een titel in bij dvd films en je krijgt een hele lijst met bedrijven+de prijs. Heel handig.
Kijk ook eens bij www.shop.nl

xMouse

Verwijderd

Ik bestel mijn films enkel nog maar bij http://www.ezydvd.com.au

Ze zijn onwijs goedkoop (ook de verzendkosten zijn laag) en leveren binnen 5-10 dagen. Het is vaak goedkoper om een DVD uit (in dit geval) Australia te laten komen, dan hier naar de winkel te gaan. Ze hebben ook heel veel aanbiedingen / specials die volgens Nederlandse normen echt S U P E R goedkoop zijn (25 - 30 piek voor een full featured disk).

Enkel Regio 4 films, da's wel jammer maar ze hebben genoeg.

edit:
Oja, de Aus. $ is nu 1.29 gulden en je kan 9% BTW van de prijs aftrekken! Sweet :)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:18 schreef _rld het volgende:
Ik bestel mijn films enkel nog maar bij http://www.ezydvd.com.au

Ze zijn onwijs goedkoop (ook de verzendkosten zijn laag) en leveren binnen 5-10 dagen. Het is vaak goedkoper om een DVD uit (in dit geval) Australia te laten komen, dan hier naar de winkel te gaan. Ze hebben ook heel veel aanbiedingen / specials die volgens Nederlandse normen echt S U P E R goedkoop zijn (25 - 30 piek voor een full featured disk).

Enkel Regio 4 films, da's wel jammer maar ze hebben genoeg.

edit:
Oja, de Aus. $ is nu 1.29 gulden en je kan 9% BTW van de prijs aftrekken! Sweet :)
Hoezo die 9% dan?

Verwijderd

Hoezo die 9% dan?

Inwoners van Australie moeten 9% GST (Goods & Services Tax) betalen, net zoals wij 19% BTW moeten betalen over producten die we hier kopen. Omdat je geen inwoner bent van Australie, hoef je die GST niet te betalen.

Als je op hun site de Currency Converter bekijkt, zie je dat er voor de prijs van de DVD titel reeds 9% in mindering is gebracht.

• cbrandts
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Is het niet zo dan als je in Australie iets koopt dat je alsnog hier, als de zooi langs de douane komt 19% BTW betaald???
Ik heb eens een site van de douane bekeken, omdat ik spul uit de USA besteld heb. Volgens mij betaal je alsnog BTW. Correct me if I'm wrong, want dat zou me geld schelen in mijn lopende bestelling :7

xMouse

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:51 schreef xMouse het volgende:
Is het niet zo dan als je in Australie iets koopt dat je alsnog hier, als de zooi langs de douane komt 19% BTW betaald???
Ik heb eens een site van de douane bekeken, omdat ik spul uit de USA besteld heb. Volgens mij betaal je alsnog BTW. Correct me if I'm wrong, want dat zou me geld schelen in mijn lopende bestelling :7
Klopt ja..

• jona
  • Laatst online: 01-01 21:49
Op zaterdag 25 augustus 2001 23:51 schreef xMouse het volgende:
Ik heb pas geleden ook dvd's uit Australie besteld. DBZ dvd's zijn daar stukken goedkoper. Toen de postbode kwam moest ik 23,40 bijbetalen. Eerst dacht ik: huh, waar is dit van maar later bleek het invoerrechten te zijn. Ze hadden te duidelijk op de verpakking dvd gezet dus het pakketje was onderschept. Ze hadden zelfs btw berekent over de verzendkosten en de belasting die ik in Australie moest betalen!

• Samael
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03-2023
Silverscreen in Amsterdam....hebben ook een een leuk assortiment aan posters en oude filmmuziek op plaat. Zit op de Haarlemmerdijk.

www.silverscreen.nl

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

I'm partial to your abracadabra

Verwijderd

Klopt ja..

Hmm, gelukkig nog geen last van gehad. Ze zetten er altijd op dat het pakketje $25 waard is. Dat is meestal de moeite van de Douane niet waard en laten ze het ongemoeid doorgaan. Maar officieel moet je boven een bepaalde waarde invoerrechten en BTW enzo gaan betalen. Maar ik bestel altijd 1 disk tegelijk en heb er nog nooit "problemen" mee gehad.
Pagina: 1