Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eufy video deurbel pro

Pagina: 1
Acties:
  • 1.421 views

Vraag

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 00:30
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een vodeodeurbel, maar vind het lastig. Dan denk ik er één gevonden te hebben en kan ik hem nergens vinden om te bestellen.

Wat ik graag wil is een deurbel met lokale storage en een app die daar de data afleest.

Mijn jas draait nu 24x7 enkel voor de camera en dat is eigenlijk nergens voor nodig.

Toen kwam ik Eufy tegen en specifiek de Eufy video doorbell pro:
https://support.eufylife....etween-All-eufy-Doorbells

Relevante software en hardware die ik gebruik
Alexa gebruik ik al, dus handig

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De pro heeft een hogere resolutie en deze versie kan samen met de chime op bestaande bedrading en de bestaande ringer binnen.

Daarnaast 32GB interne opslag.

Lijkt mij dus een ideaal product, alleen waar koop je hem?!

Beste antwoord (via Tweak_ers op 26-04-2022 19:58)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tweak_ers schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:15:
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een vodeodeurbel, maar vind het lastig. Dan denk ik er één gevonden te hebben en kan ik hem nergens vinden om te bestellen.

Wat ik graag wil is een deurbel met lokale storage en een app die daar de data afleest.

Mijn jas draait nu 24x7 enkel voor de camera en dat is eigenlijk nergens voor nodig.

De pro heeft een hogere resolutie en deze versie kan samen met de chime op bestaande bedrading en de bestaande ringer binnen.

Als je zoekt op het typenummer (E82021F2), dan komen er wel aankoopplaatsen tevoorschijn maar niet direct een die voor onze regio is bedoeld? Dit product is schijnbaar al een tijd geleden geïntroduceerd maar niet voor de Europese markt.

Via Reddit het volgende antwoord gevonden van Eufy klantenservice (inmiddels 'n jaar geleden)

Answer from Eufy today: Thanks for contacting Eufy Customer Service.

We appreciate your support in Eufy. For the E8202 you mentioned, it is only available on the Best Buy store in the US. And we haven't had such a plan to release it in the EU.

Testing, one, two ...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tweak_ers schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:15:
Mijn vraag

Als je zoekt op het typenummer (E82021F2), dan komen er wel aankoopplaatsen tevoorschijn maar niet direct een die voor onze regio is bedoeld? Dit product is schijnbaar al een tijd geleden geïntroduceerd maar niet voor de Europese markt.

Via Reddit het volgende antwoord gevonden van Eufy klantenservice (inmiddels 'n jaar geleden)

We appreciate your support in Eufy. For the E8202 you mentioned, it is only available on the Best Buy store in the US. And we haven't had such a plan to release it in the EU.

Testing, one, two ...

• Tweak_ers
hardware-lover schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:32:
[...]

Dat verklaart een hoop!

Lastige is dat ik een deurbel zoek op bestaande bedrading, maar mét enkel lokale opslag, geen extra opslag (home base), maar wel weer 2k resolutie 🤣

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tweak_ers schreef op woensdag 27 april 2022 @ 07:32:
[...]
Dat verklaart een hoop!

Lastige is dat ik een deurbel zoek op bestaande bedrading, maar mét enkel lokale opslag, geen extra opslag (home base), maar wel weer 2k resolutie 🤣
Dat is de bedrade 2k Eufy bel die ik nu dus heb. Het 'lastige" voor jou zal dan mogelijk kunnen zijn dat je wel de aanwezige bedrading kunt gebruiken maar niet de trafo die nu wordt gebruikt, die zal een te weinig voltage hebben ben ik bang. Ik heb de meegeleverde voeding ingezet maar daardoor is de bestaande bel wel buitenspel gezet (voor mij niet belangrijk).

Testing, one, two ...

• Tweak_ers
hardware-lover schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:24:
[...]

Dat is de bedrade 2k Eufy bel die ik nu dus heb. Het 'lastige" voor jou zal dan mogelijk kunnen zijn dat je wel de aanwezige bedrading kunt gebruiken maar niet de trafo die nu wordt gebruikt, die zal een te weinig voltage hebben ben ik bang. Ik heb de meegeleverde voeding ingezet maar daardoor is de bestaande bel wel buitenspel gezet (voor mij niet belangrijk).
Maar ik lees ook online dat de bedraadde versie niet met de bestaande chime kan samenwerken?
Dat is toch raar? Waarom niet?

Huidige trafo is 8v 1A

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tweak_ers schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:01:
[...]
Maar ik lees ook online dat de bedraadde versie niet met de bestaande chime kan samenwerken?
Dat is toch raar? Waarom niet?

Huidige trafo is 8v 1A
De bedraadde 2k versie heeft minimaal 16v nodig volgens zijn specificaties, het zijn de accu gevoede versies die vanaf 8v hun werk kunnen doen. Hieronder een overzicht via Amazon.de, dat laat de meeste producten zien (indien taal ingesteld op Duits).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBd7FVu4KSTVdg2mqd3q9Lm1GDQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jieTgmrCHYJLzcnsmHlNpAv8.png?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

• ambi1961
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 06:25
Hoi, al oud topic maar ik doe een poging:

Ben mij aan het oriënteren mbt Camera deurbellen. Heb 2 vragen mbt de Eufy, wellicht kan 1 van jullie dit beantwoorden:
1, Fungeert de Homebase ook als ringtoon (Chime)
2. als ik later ook een outdoorcam koop 2K , kan die ook gebruik maken van dezelfde Homebase?

Bedankt alvast
Kees

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Crossposten is niet de bedoeling. Op je andere vraag heb je al een antwoord.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.