Mijn vraag
Ik heb voor mijn tweede scherm met alleen een VGA aansluiting een (male) DP-naar-(female) VGA adapter. Als ik mijn computer opstart dan krijg ik NO SIGNAL. Als ik na opstarten de kabel eruit en erin doe dan werkt mijn monitor wel. Het is irritant om elke keer bij opstarten mijn kabel eruit en erin te moeten doen. Wat kan ik veranderen zodat mijn tweede monitor wel gedetecteerd wordt bij opstarten?
Relevante software en hardware die ik gebruik
GPU: MSI GTX 1070 Gaming X.
Scherm: LG W2243S-PF
Adapter: standaard DP naar VGA adapter van bol.com
Moederbord: ASUS ROG Maximus VIII Hero
Geen specifieke software gebruikt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Proberen in BIOS instellingen te zoeken, geen succes.
Mijn adapter in de eerste DP port op de GPU aansluiten, denkende dat hij het dan wel detecteert. Ook geen succes.
Ik heb voor mijn tweede scherm met alleen een VGA aansluiting een (male) DP-naar-(female) VGA adapter. Als ik mijn computer opstart dan krijg ik NO SIGNAL. Als ik na opstarten de kabel eruit en erin doe dan werkt mijn monitor wel. Het is irritant om elke keer bij opstarten mijn kabel eruit en erin te moeten doen. Wat kan ik veranderen zodat mijn tweede monitor wel gedetecteerd wordt bij opstarten?
Relevante software en hardware die ik gebruik
GPU: MSI GTX 1070 Gaming X.
Scherm: LG W2243S-PF
Adapter: standaard DP naar VGA adapter van bol.com
Moederbord: ASUS ROG Maximus VIII Hero
Geen specifieke software gebruikt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Proberen in BIOS instellingen te zoeken, geen succes.
Mijn adapter in de eerste DP port op de GPU aansluiten, denkende dat hij het dan wel detecteert. Ook geen succes.