Vraag
Alle reacties
De oplossing zal aan de kant van de verzender ingevoerd moeten worden, zo te zien is hun DMARC policy niet actief (ik heb niet gekeken of er nog meer mist). Dat zou dit zomaar kunnen verklaren.
Misschien dat je met een Filter de berichten van deze verzender altijd kan markeren als belangrijk en 'nooit als spam', geen idee of het werkt. Ik kom deze melding zelf nooit tegen eerlijk gezegd, dus ik kan het ook niet zo snel uitproberen.
Misschien dat je met een Filter de berichten van deze verzender altijd kan markeren als belangrijk en 'nooit als spam', geen idee of het werkt. Ik kom deze melding zelf nooit tegen eerlijk gezegd, dus ik kan het ook niet zo snel uitproberen.
Kan je niet uitzetten: https://support.google.co...l-with-this-message?hl=en verzendende partij moet zijn zaakjes op orde hebben.ewal schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:50:
De laatste weken krijg ik onderstaande vervelende melding bij 50% van mijn mails in gmail:
[Afbeelding]
Met geen mogelijkheid vind ik een optie om deze vervelende melding uit te zetten.
Iemand een oplossing hiervoor ? Google helpt me helaas niet verder..
Cloud ☁️