Ik heb hier een laptop van een collega waarop er een vreemd probleem is met MS Teams.
De laptop komt nieuw uit de doos, hierop heb ik Office geïnstalleerd en MS Teams.
Wanneer ik binnen deze Teams installatie naar een Team navigeer en vervolgens naar Bestanden ga dan staat er boven in de ribbon een knop "Openen in SharePoint". Normaal opent dan SharePoint in de browser, echter op deze laptop gebeurt er helemaal niets.
Het zelfde vind plaats wanneer ik binnen de bestanden naar een specifiek bestand navigeer en hier dan uit het context menu kies voor openen in SharePoint.
Kortom vanuit de teams app wordt de koppeling naar SharePoint niet geopend.
Wat heb ik al geprobeerd
- MS Teams verwijderd
- Alle mappen en register verwijzingen naar Teams verwijderd.
- Office verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Tot nu toe weinig succes gehad.
Computer gegevens
- Windows 10 21H2 build 19044.1682
- Office 365 voor bedrijven
- MS Teams 1.5.00.9163
Het lijkt alsof er een protocol koppeling op de laptop niet goed gaat.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?
De laptop komt nieuw uit de doos, hierop heb ik Office geïnstalleerd en MS Teams.
Wanneer ik binnen deze Teams installatie naar een Team navigeer en vervolgens naar Bestanden ga dan staat er boven in de ribbon een knop "Openen in SharePoint". Normaal opent dan SharePoint in de browser, echter op deze laptop gebeurt er helemaal niets.
Het zelfde vind plaats wanneer ik binnen de bestanden naar een specifiek bestand navigeer en hier dan uit het context menu kies voor openen in SharePoint.
Kortom vanuit de teams app wordt de koppeling naar SharePoint niet geopend.
Wat heb ik al geprobeerd
- MS Teams verwijderd
- Alle mappen en register verwijzingen naar Teams verwijderd.
- Office verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Tot nu toe weinig succes gehad.
Computer gegevens
- Windows 10 21H2 build 19044.1682
- Office 365 voor bedrijven
- MS Teams 1.5.00.9163
Het lijkt alsof er een protocol koppeling op de laptop niet goed gaat.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?