Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenZation
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-12-2024
Beste forumleden,

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb onlangs een handcircelzaag van Ferrex via marktplaats gekocht. Bij thuiskomst blijkt dat er geen accu bijzit (niet handig hé ;-)) Op zoek naar de accu zie ik dat deze via Aldi moet worden aangekocht, maar in de winkels is deze niet beschikbaar (bij mij in de regio overijssel iig niet).

Nu mijn vraag, weet iemand of je een alternatief kunt gebruiken en welke dit kan zijn? Het zijn de accu's van Activ Energy (Ferrex). Of weet iemand waar je deze accu's voor een redelijk bedrag kunt kopen ipv amazon voor 50 euro plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Maar accu's zijn nooit echt goedkoop...

Wellicht via het serviceportal van Ferrex?
https://www.walteronline....-ersatzbatterien-c1391510

Tja...
https://bastler-treffpunk...ferrex-20v-40v-akkusystem
blijkbaar is dit niet echt een toekomst bestendig systeem. :-( M.a.w. accu op, apparaat onbruikbaar. :|

Wat dat betreft doet b.v. Lidl het wat beter.

Enne, bijvoorbeeld een DeWalt (of ander 'echt' merk) accumachine van 20 jaar oud, daarvoor kun je nog steeds nieuwe accu's kopen. :+

[ Voor 52% gewijzigd door ehtweak op 26-04-2022 11:53 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
ZenZation schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:56:
Beste forumleden,

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb onlangs een handcircelzaag van Ferrex via marktplaats gekocht. Bij thuiskomst blijkt dat er geen accu bijzit (niet handig hé ;-)) Op zoek naar de accu zie ik dat deze via Aldi moet worden aangekocht, maar in de winkels is deze niet beschikbaar (bij mij in de regio overijssel iig niet).

Nu mijn vraag, weet iemand of je een alternatief kunt gebruiken en welke dit kan zijn? Het zijn de accu's van Activ Energy (Ferrex). Of weet iemand waar je deze accu's voor een redelijk bedrag kunt kopen ipv amazon voor 50 euro plus.
Heb je m niet getest bij verkoper dan 8)7

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 14:24
Die lijken alleen naar Oostenrijk en Duitsland te sturen? Kan misschien met zo'n pakketdienst in Duitsland, maar of dat de moeite waard gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Serpz0r schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:07:
[...]

Heb je m niet getest bij verkoper dan 8)7
dan nog wordt dat moeilijk zonder accu :9 ( maar goed een beetje dom is het wel een beetje dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenZation
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-12-2024
bie100 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:20:
[...]

dan nog wordt dat moeilijk zonder accu :9 ( maar goed een beetje dom is het wel een beetje dan)
Zat nog geheel netjes in de doos en om eerlijk te zijn had ik inderdaad beter moeten lezen op de doos 8)7 ....maar als je de doos bekijkt dan lijkt het erop dat de accu erbij zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
HikariMisako schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:10:
[...]

Die lijken alleen naar Oostenrijk en Duitsland te sturen? Kan misschien met zo'n pakketdienst in Duitsland, maar of dat de moeite waard gaat zijn...
Zij verzenden wel degelijk rechtstreeks naar Nederland voor €9,90. En vanaf €100 verzendkostenvrij. Nieuwsbriefaanmelding geeft €10 korting. Waar je wellicht door op het verkeerde been gezet bent is dat sommige betaalmethodes alleen voor Duitsland en Oostenrijk beschikbaar zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door LaserJet op 26-04-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
ZenZation schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:22:
[...]

Zat nog geheel netjes in de doos en om eerlijk te zijn had ik inderdaad beter moeten lezen op de doos 8)7 ....maar als je de doos bekijkt dan lijkt het erop dat de accu erbij zit :/
kan de beste overkomen :) maar misschien is er een merkloze accu die je kan gebruiken voor dit type ?
Pagina: 1