Apple - bluetooth - panasonic stero

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maistro89
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-11-2024
Besten,

Ik probeer via bluetooth muziek af te spelen vanaf mijn Macbook op mijn Panasonic Stereo. Volgens de bluetooth app in Apple heb ik wel verbinding, maar er komt niets uit de speakers van mijn Panasonic, of alleen wat schokkerig lawaai. Ik had dit probleem niet toen ik dit nog met een Windows computer deed. Ook met mijn iPhone lukt het niet, terwijl het voorheen met andere smartphones wel lukte. Uiteraard heb ik alles meermaals uitgezet en opnieuw opgestart.

Heeft iemand een oplossing?

Man wat heb ik een spijt van mijn Macbook en iPhone. Echt het geld niet waard.

Dank en vriendelijke groeten,

DrK

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:28
Over welke Panasonic stereo praten we? Welke programma's gebruik je op je Macbook om muziek af te spelen? Hoe doe je dit vanaf je iPhone, met welke app? Welke software versie gebruik je op je MacBook en iPhone? Wat heb je zelf al gevonden toen je naar oplossingen zocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:57
Maistro89 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 04:27:

Man wat heb ik een spijt van mijn Macbook en iPhone. Echt het geld niet waard.
Het is wel een beetje makkelijk zo om de schuld te geven aan Apple hier, kan net zo goed wezen dat het probleem bij de Panasonic zelf ligt.

Ik heb thuis een koptelefoon die perfect werkt met al mijn apparaten, Android telefoon, iPhone, en beide Windows computers, maar op 1 apparaat werkt deze niet omdat die apparaat wat ouder is en alleen 1 specifieke codec ondersteund die (om 1 of een andere reden) niet lekker werkt met te moderne BT koptelefoons.

Vraag is om welke Panasonic gaat het hier om, en wat heb je zelf geprobeerd? Soms werken dingen niet plug&play zoals men dat verwacht, en ik heb in het verleden wel vaker issues gehad met BT waarbij iets of totaal niet werkte, of je had een workaround nodig (ik ken iemand die bijvoorbeeld issues had met zijn BT headset op Nintendo Switch, werd om 1 of een andere reden herkend als een toetsenbord TENZIJ hij nergens anders aan gekoppeld was)

Ik zou in ieder geval beginnen met wat het betreffende Panasonic apparaat (model) het is, en wat je zelf precies hebt uitgeprobeerd.