Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 00:01
Hallo tweakers

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 00:01
Members only:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:08

jjust

Het leven is een strijd

Members only:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:20
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En wat als ze na een jaar een salarisverhoging krijgt van X procent: gaat die toeslag dan ook omhoog ?

Ik zou er goed op doorvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 16:13
Even zwart op wit laten bevestigen dat de toeslag gewoon pensioengevend is en meetelt voor vakantiegeld en 13e maand. Zou niet weten wat er belastingtechnisch voor voordelen aan zitten. Zoals het er nu staat is het overigens een vast bedrag. Cao van toepassing? Laat dan een koppeling maken met een schaal en trede, zodat de toeslag even hard stijgt als het reguliere salaris.

Heb zelf ook een arbeidsmarkttoeslag en die is gewoon pensioengevend. Dit is een manier voor mijn werkgever om boven de schaal te betalen. In mijn geval is de hoogte gekoppeld aan schaal X trede Y. Dat is ook wenselijk voor mij als werknemer, want zo stijgt ie gewoon mee met elke salarisverhoging (uit de cao). Check dat even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeslag wordt niet meegenomen bij pensioen, ziekte, vakantiegeld, 13e maand etc etc over het algemeen dus zorg dat die daar wel in mee telt. Ook kan het gezeur opleveren met een hypotheekaanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gewoon even contact opnemen over wat dit inhoudt is geen rare vraag hoor ;) Het lijkt op iets wat in andere contracten ook wel onkostenvergoeding heet, of representatievergoeding, of iets soortgelijks. Een manier om een iets hoger salaris te kunnen bieden, zonder de extra kosten die een hoger salaris met zich meebrengt. Geen pensioenopbouw, geen ww, etc.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Wat @Sempy aangeeft. Ik zou een pro forma opvragen en wellicht daarna doorvragen hoe dat dit bedrag gekoppeld zit aan het salaris en evt. aan (CAO, maar ook periodieke) verhogingen. Hoe het zit met WW uitkering, vakantiegeld, 13e maand, etc. etc.
En laat ze vervolgens de bevestiging daarvan ook in het contract opnemen. Want het is leuk als ze straks: "Ja, de inkomenstoeslag stijgt mee middels CAO verhogingen en/of periodieke verhoging.", maar het zou toch jammer zijn als puntje bij paaltje dit niet gebeurd.
Pagina: 1