Waarom raket- en automan Elon Musk Twitter koopt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
nieuws: Waarom raket- en automan Elon Musk Twitter koopt

Ik spreek niet voor mezelf @SirRosencrantz, aangezien ik onlangs een betaald abonnement heb genomen om plus-artikelen te kunnen lezen, maar ik vind deze titel misleidend.
Het is een leuk artikel, wellicht plus-waardig, maar het doet weinig moeite de vraag in de titel te beantwoorden, eerder is het een verhaal dat grotendeels klaar lag voor als Elon Musk komt te overlijden. Ik snap de ontevredenheid van @Tr1pke , @Darlek , @Bomberman71 , @tkm, @Dark0r en anderen dan ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:02
Ik hoop dat dit geen voorbode is van meer goedkope clickbait artikelen en al helemaal niet dat de drempel om een artikel als Plus te labelen dermate laag wordt dat het hier straks zoals het AD is waar de helft van de artikelen premium is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de titel aangepast en er een inleiding bijgezet die een indruk geeft waar het artikel over gaat. Het was niet bedoeld als clickbait maar oprecht een poging te duiden waarom Musk Twitter koopt, maar ik snap de kritiek ook wel dat de verwachting niet helemaal waargemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
Prima oplossing. Als mensen weten waar ze voor 'betalen' kunnen ze zelf beslissen of ze dat willen. Het artikel heeft weldegelijk meer diepgang dan een normaal artikel, dus ik snap het Plus-label wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:50
Olaf schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 07:46:
Ik heb de titel aangepast en er een inleiding bijgezet die een indruk geeft waar het artikel over gaat. Het was niet bedoeld als clickbait maar oprecht een poging te duiden waarom Musk Twitter koopt, maar ik snap de kritiek ook wel dat de verwachting niet helemaal waargemaakt wordt.
In de nieuwe inleiding staat nu "41 miljoen euro", dat moet "41 miljard euro" zijn. :)