Drie tablets rond 200 euro Round-up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
reviews: Drie tablets rond 200 euro - Alleen uiterlijk gelijkwaardig
@Donny K.

Wat nu ook weer ontbreekt, en waar altijd weer naar gevraagd wordt: hoe zit het met de ondersteuning van Widevine L1 en HD bij de verschillende streamingdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
Goeie, ik ga dat voortaan bij elk apparaat checken (tenminste, het Widevine-verhaal). Het wordt inderdaad vaak gevraagd, tijd om te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:03
@Donny K.

Kan je ook aangeven of er getest is met de WiFi of de LTE versie van de Lenovo? Ik deel je 'super traag' ervaring niet (maar het zijn verschillende SOCs dus wie weet?

(Mattie112 in 'Drie tablets rond 200 euro - Alleen uiterlijk gelijkwaardig')

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
Mattie112 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:33:
@Donny K.

Kan je ook aangeven of er getest is met de WiFi of de LTE versie van de Lenovo? Ik deel je 'super traag' ervaring niet (maar het zijn verschillende SOCs dus wie weet?

(Mattie112 in 'Drie tablets rond 200 euro - Alleen uiterlijk gelijkwaardig')
Lenovo heeft ons per abuis een preproductie-exemplaar opgestuurd, zonder dat dit duidelijk voor ons was. Wij zullen onze tests opnieuw uitvoeren met een productiemodel en de review waar nodig aanpassen. Deze tekst hebben we ook toegevoegd aan het artikel. Wij hadden het Wifi-exemplaar met de MediaTek G80 Soc getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Dankje voor de info. Ik zal de genoemde zaken wel even testen morgen hebben we in elk geval n=2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Donny K. schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:00:
[...]

Lenovo heeft ons per abuis een preproductie-exemplaar opgestuurd, zonder dat dit duidelijk voor ons was. Wij zullen onze tests opnieuw uitvoeren met een productiemodel en de review waar nodig aanpassen. Deze tekst hebben we ook toegevoegd aan het artikel. Wij hadden het Wifi-exemplaar met de MediaTek G80 Soc getest.
Is het geen idee om de review tot die tijd offline te halen? Geen idee hoe lang het testen duurt, maar er bestaat natuurlijk een kans dat de round-up en conclusie nu incorrect is. Vooral omdat de Lenovo vooral softwarematig afgeraden wordt.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Even getest:

Netflix werkt prima (een update was idd nodig, ging gewoon goed). Entertainment center lijkt ook te werken, kan browser en dingen daar aanklikken.

Snelheid sowieso geen issues (maar ik gebruik hem vooral als multimedia device dus nagenoeg alles is daar prima). Behuizing lastig, ik vind hem niet zwak ofzo maar misschien slechter dan de rest van het testveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 16:17
Misschien wat aan de late kant, maar bij het lezen van de roundup zag ik in de tabel dat de Realme Pad 76,9mm dik is. Lijkt me wat aan de dikke kant voor een tablet.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Pagina: 1