Xitami webserver en Blackice

Pagina: 1
Acties:

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Jow,

Ik heb gisteren de Xitami webserver geinstalleerd op mijn server (Win2Kpro), om gewoon een httpservertje te draaien (is wel handig als je snel ff iets wil laten zien). Maar als ik nu in blackice (die ook op de server draait) kijk, dan Heeft die ineens allemaal ip's zitten blocken die een 'ISAPI extention overflow' hebben gemaakt, weet iemand wat dit is? En wat kan ik eraan doen? Ook zijn heb ik ineens heel veel UDP port probes, en HTTP port probes.. die zijn volgens mij niet zo schadelijk, maar ik zou graag willen weten waar die ineens vandaan komen..

Alvast bedankt ;)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 08:10

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Zou Code Red kunnen zijn, die maakt gebruik van een ISAPI extension (.ida / .idq) overflow.

• _Hades_
Maar IIS heb ik helemaal niet geinstalleerd.. of zijn die ISAPI aanvallen gewoon probeersels van de code red bug om zich op mijn sys te planten?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:17

me1299

$ondertitel

Hahahaha.. Nog iemand die erin trapt :D

Tip: deinstalleer Xitami maar, want onder win2k kan je niet eens post doen met formuliertjes, ik ben er een hele lange klotuh dag mee bezig geweest om uit te vinden waar het aan lag.

Gebruik liever Sambar dan ofzo

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• _Hades_
Ok :) dan pak ik wel een andere webserver :P , deze leek me wel leuk, omdat ie gratis is..

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:17

me1299

$ondertitel

Sambar is ook gratis :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• _Hades_
Jah, de trial wel :P , maar je kan t ook kopen voor $75, tenminste, dat zegt download.com
/edit
owjah toch wel :P ;)
Pagina: 1