Parkeren Brussel Zaventem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 17:46

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb een last-minute geboekt en moet mijn auto parkeren bij Brussel Zaventem.
Nu is alles wat je "via de luchthaven" kan boeken bezet (behalve P1 front wat de hoofdprijs kost).

Het liefst parkeer ik op een kleine afstand lopen van de luchthaven (<15 minuten), maar dat is dus allemaal bezet.

Ik vind alleen wat (minder betrouwbaar overkomende) partijen die parkeren i.c.m. shuttlebus aanbieden.

Dat heb ik liever niet aangezien ('s nachts) leuren met koffers en wachten op een busje wat misschien lang duurt gewoon k*t is.

Valet parking lijkt ook allemaal vol. Daar geef ik de voorkeur aan.

Iemand nog een gouden tip? Alles wat ik via google zoek komt steeds uit bij dezelfde aanbieders (Parkos e.d.) en die hebben dus niks beschikbaar voor mijn vakantieperiode (27 april - 8 mei)

[ Voor 11% gewijzigd door PnD op 25-04-2022 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Luchthavens zijn doorgaans prima te bereiken met het openbaar vervoer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blueshield
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-05 15:43
Ik heb ook even voor je gekeken bij verschillende kanalen, maar inderdaad alles in de door jou opgegeven periode zijn niet beschikbaar.

Dus of je kiest voor de P1 of wat al is aangegeven lekker met het OV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbijlsma
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
Ze hebben daar een systeem dat maar een gedeelte van de plekken te reserveren is.
P2 en een groot deel van P3 bijvoorbeeld zijn vrij inrijden zonder reservering. Mijn ervaring is dat je daar altijd wel een plek vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:11
De officiële Discount 1 is goed te doen. Ik heb er al een paar keer gestaan, en er zijn 24/7 bussen beschikbaar elke 10-15 minuten (overdag bussen van De Lijn, 's nachts een speciale shuttledienst)
Kwestie van iets vroeger te zijn, en ja, het is een beetje meer moeite doen, maar valt al bij al nog goed mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:54

Yucon

*broem*

Ik heb daar wel eens bij het Radison Park Inn hotel gelogeerd. Dat was een combiticket kamer + parkeerplaats voor tijdens de reis en de prijs was grofweg die van een normale overnachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik ga maar even op @sbijlsma zijn reactie af en hoop op een plekje op p2/3.

OV is geen optie deze keer ivm de vliegtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jop123
  • Laatst online: 25-07-2024
ik hoor nog graag of het gelukt is, zit met zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:41
Eventueel Quick Parking een optie? Redelijke partij wat betreft parkeren... Heb zelf bij hen op Schiphol, Eindhoven en Rotterdam gereden met hun shuttlebussen. Wel zorgen dat je op tijd bent, zodat je speling hebt ivm volle bussen.

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ja, zonder reservering geparkeerd op P2. Redelijk snel een plek gevonden.

Hoorde dat mensen met een reservering op de dure P1 dezelfde uitdaging om een plek te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jop123
  • Laatst online: 25-07-2024
Super bedankt voor je antwoord, stelt me weer wat gerust
Pagina: 1