Mijn zus heeft haar telefoon in de wc laten vallen. Nu wil ze graag de foto's en video's terughalen. Ik weet dat dit soort schade normaal gerepareerd wordt met een ultrasoon reiniger. Ik wil dat overwegen door een 40kHz exemplaar aan te schaffen. Ik heb echter geen ervaring met waterschade repareren en vraag me af hoe erg deze schade is'
:strip_exif()/f/image/BLjNmlOmBqVRfHLCap5UaSeV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r0SzyEMAo2SA6xHTt8ewx0IY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7U06e2ur2txjyjAmKByPbklR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2CZgyiJ96RPfwdl0FDWoMuE4.jpg?f=fotoalbum_large)
Mij lijkt de schade vrij ernstig maar misschien valt dit toch mee? Wie kan een inschatting maken van de kans van slagen? Ik wil voorkomen dat ik het erger maak. Het doel is overigens niet om de telefoon weer te gaan gebruiken.
Een goed tip voor een reparatie bedrijf is anders ook welkom. Ik neem aan dat de chips overzetten naar een donor telefoon een tweede methode is waar ik de spullen niet voor heb. Dit toestel is al een keer gerepareerd waarbij er geen sealing tussen het scherm en de case is aangebracht. Dat verklaard ook dat het nu zoveel schade heeft. Dat bedrijf gaan we dus zeker niet meer vragen.
:strip_exif()/f/image/BLjNmlOmBqVRfHLCap5UaSeV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r0SzyEMAo2SA6xHTt8ewx0IY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7U06e2ur2txjyjAmKByPbklR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2CZgyiJ96RPfwdl0FDWoMuE4.jpg?f=fotoalbum_large)
Mij lijkt de schade vrij ernstig maar misschien valt dit toch mee? Wie kan een inschatting maken van de kans van slagen? Ik wil voorkomen dat ik het erger maak. Het doel is overigens niet om de telefoon weer te gaan gebruiken.
Een goed tip voor een reparatie bedrijf is anders ook welkom. Ik neem aan dat de chips overzetten naar een donor telefoon een tweede methode is waar ik de spullen niet voor heb. Dit toestel is al een keer gerepareerd waarbij er geen sealing tussen het scherm en de case is aangebracht. Dat verklaard ook dat het nu zoveel schade heeft. Dat bedrijf gaan we dus zeker niet meer vragen.
Theo