Toon posts:

MSI-K7T 266-Pro VIA chipset + KINGSTONE DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
pas geleden extra 256mb Kingstone DDR geheugen gekocht. Deze erin gezet, maar mijn mobo geeft telkens een foutmelding bij het opstarten dat er geen geheugen aanwezig is.

Ik heb deze geheugens in een ander bordje getest (ASUS A7A)en hier deden deze het wel.

Op deze geheugen zit een garantiesticker van Kingstone erop maar op de chip staat NAYAN (ofzoiets).

Kent iemand dit probleem? Of ligt het aan mijn mobo met deze combinatie?

Heb ook al gekeken of het aan de BIOS ligt, maar dat is het niet...

Hoop dat jullie mij kunnen helpen..

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

is het de enigste ram in je mobo?
en zit ie toevallig? misschien stom wel in de 1e slot?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik had er al andere geheugen van een ander merk erin geplaats en goed erin ;) die deden het wel.
Ik heb alle sloten geprobeerd, maar tervergeefs..

Verwijderd

Topicstarter
kingstone geheugen is wel double-side en volgens de spec. van de mobo kan deze het gewoon aan

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmzz.. anders mail je ff naar kingstone zelf..met je specs van je mobo,.. die weten vast een oplossing denk ik..tenminste..daarvoor is et merk heej!.. service moeten ze wel leveren!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik had hier eerst ook last van. Ik had net dit mobo'tje met Kingstom PC2100 besteld en wilde hem in elkaar zetten en wanneer ik hem aanzette gaven de ledjes aan dat het geheugen of damaged was of er gewoon niet goed in zat. na alles slotjes geprobeerd te hebben deden ze het nog niet. CMOS gecleared enzo, maar nog niet werken. Na een paar minuten weer geprobeerd in hij startte wel gewoon op sindsdien geen probs gehad. Dus probeer het nog een paar keer.
Pagina: 1