Hi Tweakers, gisteren heb ik via de pricewatch een WD SN850 2tb voor zo'n €220 gevonden op Bol.com plaza. Normaal gezien is zo'n ssd rond de €335, dus hopelijk heb ik een goede deal te pakken. Het bedrijf dat de ssd op Bol.com plaza verkoopt heet Technobuilds, komt uit België en je kan hun website hier vinden.
Nu snap ik natuurlijk ook wel dat vaak als dingen te goed lijken te zijn, dat dit meestal dan ook zo het geval is. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat het product is verzonden. Zodra het product binnen is wil ik graag zelf goed testen of de ssd legitiem werkt.
Nu heb ik meerdere vragen:
1. Heeft iemand hier toevallig ervaring met het bedrijf Technobuilds?
2. Hoe kan ik straks goed mijn ssd controleren? Zijn er tests te draaien? Kan ik naar productnummers kijken?
3. Zijn er bepaalde manieren waarop mensen een scam met een ssd kunnen draaien waar ik voor moet uitkijken?
Alle tips zijn welkom! En alvast bedankt voor jullie hulp!
Nu snap ik natuurlijk ook wel dat vaak als dingen te goed lijken te zijn, dat dit meestal dan ook zo het geval is. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat het product is verzonden. Zodra het product binnen is wil ik graag zelf goed testen of de ssd legitiem werkt.
Nu heb ik meerdere vragen:
1. Heeft iemand hier toevallig ervaring met het bedrijf Technobuilds?
2. Hoe kan ik straks goed mijn ssd controleren? Zijn er tests te draaien? Kan ik naar productnummers kijken?
3. Zijn er bepaalde manieren waarop mensen een scam met een ssd kunnen draaien waar ik voor moet uitkijken?
Alle tips zijn welkom! En alvast bedankt voor jullie hulp!