Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liese
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-04-2022
Hallo

Ik ben op zoek naar een tamelijk basic tablet op Android.

Hoofdzakelijk nodig voor Word en te surfen, als streamen en Spotify vlot zou gaan is dat ideaal.

Toetsenbord is ook een must.

Na mijn voorkeuren te hebben doorgegeven en wat vergelijkingswerk te doen kwam ik op de Lenovo P11 en Samsung S6 Lite uit.

Zijn ongeveer even duur (259 en 269) en zie weinig verschil meer... Alhoewel die er sowieso nog zullen zijn 😛

Absolute leek hier, wat raden jullie aan?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Pak de Samsung, die heeft een beter en langer update beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb zelf de Lenovo P11 en ben er zeer over te spreken, heeft over afgelopen maanden al meerdere updates gehad. Ik heb de tablet nu al meer dan een jaar in gebruik. De P11 zou nog tot en met 2023 updates krijgen.

Ook kun je er een pen en keyboard hoes bij krijgen die fijn werken. De S6 lite komt standaard met pen dat wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liese
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-04-2022
Waarvoor dienen die updates? :p Is dat heel erg nodig voor het basisgebruik waarvoor ik de tablet zou kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Liese schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:04:
Waarvoor dienen die updates? :p Is dat heel erg nodig voor het basisgebruik waarvoor ik de tablet zou kopen?
Updates zorgen voor de veiligheid van je apparaat, dus voor Netflix kijken via de app maakt dat niet veel uit, maar als je ermee op internet gaat is er een groter risico op malware of een virus, en kun je gegevens kwijt raken, of geld via internet bankieren er op.