Forum zoeken filters/sorteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek naar een topic en dan zou het handig zijn om te kunnen sorteren op aantal posts in een topic.
Op die manier kan je sneller de "Ervaring" topics filteren.

Zal ongetwijfeld de eerste zijn?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zet ?limit=20 in je URL. Dan zie je 20 items per pagina. Dit werkt tot 999

[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 23-04-2022 20:36 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Sorteer op:

Meeste reacties

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCf76T9cN7Y3Vpx1Gwqrc1Ds0sw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OkStjTdqhWeaFpUjQw4rJpHM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
Ik ben ook altijd op zoek naar een functie als dit. Je ziet vaak mensen die niet bewust zijn van een ervaringen topic of “grote” topic. Of sterker nog, je weet van het bestaan maar kan het niet vinden.

Bv ik volg het grote tado topic niet maar vandaag ligt opeens mijn thermostaat eruit en is naar een andere kamer verdwenen. Als ik zoek op tado komt nergens het grote topic naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Megalomania schreef op zondag 1 mei 2022 @ 07:37:
Ik ben ook altijd op zoek naar een functie als dit. Je ziet vaak mensen die niet bewust zijn van een ervaringen topic of “grote” topic. Of sterker nog, je weet van het bestaan maar kan het niet vinden.

Bv ik volg het grote tado topic niet maar vandaag ligt opeens mijn thermostaat eruit en is naar een andere kamer verdwenen. Als ik zoek op tado komt nergens het grote topic naar boven.
Precies dit. En volgens mij moet dit redelijk eenvoudig gerealiseerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Hoe zou dat volgens jou/jullie moeten werken? Stel dat ik in de search alleen sorteer op 'aantal posts', worden dan alle honderdduizenden topics van de afgelopen 20+ jaar gesorteerd op aantal posts? En hoe zou dat precies moeten helpen met het vinden van een topic? Moet je dan van tevoren weten dat een topic om en nabij de x posts had?

Of gaat het je meer om dat je topics met bijvoorbeeld meer dan 200 reacties juist weg wilt filteren?

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 01-05-2022 14:43 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
Met een datum filter op laatste reactie en dan sorteren op meeste reacties, zoekterm gericht op de titel. We zouden ook een naam conventie kunnen afspreken maar dat vereist wat meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:35:
Hoe zou dat volgens jou/jullie moeten werken? Stel dat ik in de search alleen sorteer op 'aantal posts', worden dan alle honderdduizenden topics van de afgelopen 20+ jaar gesorteerd op aantal posts? En hoe zou dat precies moeten helpen met het vinden van een topic? Moet je dan van tevoren weten dat een topic om en nabij de x posts had?

Of gaat het je meer om dat je topics met bijvoorbeeld meer dan 200 reacties juist weg wilt filteren?
Dan heb je het meer over een filter, maar een leuke slider met daarin het minimale en het maximale aantal posts zou ook mogen.

Maar inderdaad, ik zocht ook op ‘Tado’ en je krijgt heel veel hits, behalve het ervaring topic waar ik naar opzoek was.

Wellicht zou je ook gewoon een filter kunnen maken voor de ‘ervaringen’ topics.

Pagina: 1