"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek zoek
In mijn sig staan allemaal progs die werken (bij mij dan) staan ook de dll's als goed is.
Wat nog kan schelen is je printerport te verandere naar epp of juist ecp (meestal doen proggies het met epp , v1.7of 1.9 maakt nie uit)
Wat nog kan schelen is je printerport te verandere naar epp of juist ecp (meestal doen proggies het met epp , v1.7of 1.9 maakt nie uit)
Verwijderd
en nu het nuttiger werk ...
de DLL heb ik effe upgeload op mijn webspace
http://users.skynet.be/bk234359/MFC42D.DLL
Hier heb ik tenminste wat aan. Bedankt. Nu maar afwachten of het wel wil werken.Op vrijdag 24 augustus 2001 17:09 schreef Mr.ChronoM het volgende:
en nu het nuttiger werk ...
Verwijderd
superluuk had het zelfde probleem maarv de potmeter was dicht dus draaii die helemaal open!!
idd dat wil ook nog wel es helpen. want met die pot metertjes stel je in hoe vel je het licht wil laten hebbenOp vrijdag 24 augustus 2001 17:31 schreef SuperLuuk het volgende:
superluuk had het zelfde probleem maarv de potmeter was dicht dus draaii die helemaal open!!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
heb nu alle dll's geinstalled. Scherm geeft nog steeds geen beeld ook niet na verdraaien van de potmeter. Program lcd driver geeft melding scherm niet aanwezig. Wat te doen?
Ik neem aan de i love heineken het over de LCD van Nicap heeft?
Je mag wel in het vervolg wel ff terugmailen dat je hem hebt ontvangen hoor.
Kweet niet 100% zeker dat jij dat was, maar wel 99%.
Succes met je LCD iig.
Je mag wel in het vervolg wel ff terugmailen dat je hem hebt ontvangen hoor.
Kweet niet 100% zeker dat jij dat was, maar wel 99%.
Succes met je LCD iig.
Euhmmmmm, tjek je verbindingen effe.
Heb je alles in de LPT stekker ook goed zitten.
Heb je alles in de LPT stekker ook goed zitten.
And The Only One
Sorry Henry alleen ik kwam gisteren van intro terug en had de fut niet meer om m'n compu op te starten, maar hartstikke bedankt voor de LCD. Nu werkt ie met LCDinf alleen smartie en winamp plug-ins krijg ik nog niet aan de praat. Ik blijf maar ff proberen.
Tips voor te gebruiken software zijn natuurlijk altijd welkom.
Tips voor te gebruiken software zijn natuurlijk altijd welkom.
Is OK. Voor hetzelfde geld is er wat niet in orde, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Ik zal mijn 4x40 ook eens gaan solderen. Moet ik eerst ff en leuke behuizing zoeken.
Ik heb m'n 4x40 nu in een nette behuizing zitten, gemaakt van 6 mm mdf. Ziet er netjes uit alleen nu ben ik nog aan 't klooien met die verrekte winamp plugin. Ook loopt smartie vast bij het starten. Zal morgen ff wat pics posten.
Pagina: 1