[PW] Hier gebeurd iets raars.....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Hier gebeurd wat raars, en het rare is, hier gaat het wel goed, het gebruikte filter is alleen om het probleem makkelijker te laten zien.

@Glaanie

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43

Reinier

\o/

Nvm.

[ Voor 100% gewijzigd door Reinier op 23-04-2022 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Zuchd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is bij het melden van een probleem handig om te vertellen wat je verwachtingen zijn en wat je daadwerkelijk ziet gebeuren.

Zonder deze informatie moet de lezer gaan uitzoeken wat jij "raar" vindt, en het spel "zoek de verschillen" gaan spelen door te switchen tussen beide links.

Kun je vertellen wat je precies ziet en wat daar raar aan is?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
CodeCaster schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:48:
Het is bij het melden van een probleem handig om te vertellen wat je verwachtingen zijn en wat je daadwerkelijk ziet gebeuren.
Volgens mij is/was het wel duidelijk in een oogopslag, beide lijsten van producten zouden identiek moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:37

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ben momenteel met vakantie/verhuizing en heb even geen toegang tot alle systemen. @Mooijekind zou je verder kunnen helpen. Wat ik zo in 1 oogopslag op mobiel zie, is dat het aantal resultaten klopt (66 stuks), maar dat de sortering anders lijkt te zijn, ondanks dat ze beiden zijn gesorteerd op populairste. Tot zo ver mijn beperkte onderzoek :P Sandor pakt ‘m verder op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

player-x schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:58:
[...]

Volgens mij is/was het wel duidelijk in een oogopslag, beide lijsten van producten zouden identiek moeten zijn.
Dat is het niet, vandaar mijn opmerking. Wij kunnen niet op jouw scherm kijken en weten niet welke filters je bij elkaar hebt geklikt of wat je verwacht te zien.

Ik klikte je links aan op mobiel, en dan is er het issue dat beide links dezelfde UI tot resultaat hebben: er staat een blauwe knop met pijltjes en de tekst "Meest bekeken", dus het lijkt dat het tonen van de geselecteerde sorteervolgorde in de mobiele weergave niet goed werkt. Dat is bug één, en @Glaanie lijkt ook te denken dat je het daarover hebt.

Dan bekijk ik jouw links op de desktop, en blijkt het probleem in één zin te omschrijven: wanneer je bij de "toon"-dropdowns aangeeft dat je "prijs / GB" wil zien en daarop sorteert, wordt er anders gesorteerd dan wanneer je "Prijs per TB" selecteert en dáárop sorteert, terwijl dat volgens mij hetzelfde gesorteerd zou moeten worden. Dat is bug twee.

Nitpick nummer drie is dan de inconsistentie tussen die benamingen.

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 23-04-2022 10:58 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48

Mooijekind

Manager Product Content
Nitpick nummer 3 was de makkelijkste, die is aangepast :-)

Nummer 2 is inderdaad een beetje gek. De berekeningen zijn goed per GB /TB ,echter bij het sorteren gaat er ergens iets mis. Ik ga dit even navragen bij development.

Bug nummer 1 is niet echt een bug maar een gevolg doordat de website responsive is. Bepaalde elementen van de site worden niet getoond op een kleiner scherm, waaronder dus de kolommen met de extra sorteeropties. In de URL staan deze gegevens echter wel waardoor je op mobiel dus 2 verschillende views krijgt zonder verdere informatie over welke sorteeropties er zijn gebruikt.
Pagina: 1