Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik moderne games kunnen spelen en op twee schermen kunnen werken. Ik heb voor de Intel® Core i5-12400 gekozen omwille van de integrated graphics. Hierdoor is het systeem al bruikbaar zonder grafische kaart welke ik op een later tijdstip wil aankopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verwacht om en nabij de €600 uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Corsair Carbide 275R heb ik reeds in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Intel® Core i5-12400 heeft mijns inziens genoeg vermogen om te doen wat ik wil. Mijn enige angst is dat ik een aankoop doe die een grote bottleneck voor de CPU blijkt te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Indien er geen prijs/kwaliteit verschil is en het onderdeel is zichtbaar dan zou ik het lieft het merk Corsair gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau moet laag zijn. Het energieverbruik is van minder belang maar moet natuurlijk wel redelijk zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet op zoek naar het nieuwste, snelste, beste of mooiste systeem. Ik heb een budget van €600 en wil een systeem met de Intel® Core i5-12400 bouwen. Graag wil ik weten of ik iets heb gemist waardoor dit systeem niet zal werken.
Met dit systeem wil ik moderne games kunnen spelen en op twee schermen kunnen werken. Ik heb voor de Intel® Core i5-12400 gekozen omwille van de integrated graphics. Hierdoor is het systeem al bruikbaar zonder grafische kaart welke ik op een later tijdstip wil aankopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verwacht om en nabij de €600 uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Corsair Carbide 275R heb ik reeds in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Intel® Core i5-12400 heeft mijns inziens genoeg vermogen om te doen wat ik wil. Mijn enige angst is dat ik een aankoop doe die een grote bottleneck voor de CPU blijkt te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Indien er geen prijs/kwaliteit verschil is en het onderdeel is zichtbaar dan zou ik het lieft het merk Corsair gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau moet laag zijn. Het energieverbruik is van minder belang maar moet natuurlijk wel redelijk zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet op zoek naar het nieuwste, snelste, beste of mooiste systeem. Ik heb een budget van €600 en wil een systeem met de Intel® Core i5-12400 bouwen. Graag wil ik weten of ik iets heb gemist waardoor dit systeem niet zal werken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 206,81 | € 206,81 |
| 1 | Moederborden | ASUS Prime B660-Plus D4 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RS CMG16GX4M2D3600C18 | € 86,85 | € 86,85 |
| 1 | Voedingen | EVGA 600 BR | € 46,97 | € 46,97 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 960GB | € 89,39 | € 89,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 634,82 | ||