Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuw android toestel
Wat is je budget?
Kan mn T-Mobile weer verlengen, wil dat via belsimpel regelen, toestel zonder toestelkrediet. Denk aan max 300 a 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik hem eigenlijk voor alles, vind het update beleid en leuke fotos kunnen maken wel belangrijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung A53 5G en de S21 FE
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het de paar honderd euro waard om voor de S21 FE te gaan of zijn er nog andere leuke opties, wil zelf geen Oppo (heb nu een Reno2),Xiaomi of Motorola weer
Ik zoek een?
Nieuw android toestel
Wat is je budget?
Kan mn T-Mobile weer verlengen, wil dat via belsimpel regelen, toestel zonder toestelkrediet. Denk aan max 300 a 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik hem eigenlijk voor alles, vind het update beleid en leuke fotos kunnen maken wel belangrijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung A53 5G en de S21 FE
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het de paar honderd euro waard om voor de S21 FE te gaan of zijn er nog andere leuke opties, wil zelf geen Oppo (heb nu een Reno2),Xiaomi of Motorola weer