'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
(gallery: F_J_K)F_J_K schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:50:
( https://tweakers.net/gallery/28468/inventaris/ ) (dat was met norml) incl haakjes wordt niet zo lekker aangepast na posten:
(F_J_K
[ Voor 11% gewijzigd door 99ruud99 op 22-04-2022 15:52 ]
https://tweakers.net/gallery/28468' ==> F_J_K
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Begrijp ik, maar dat is vast geen gedrag dat zo by design is99ruud99 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:51:
spatie ervoor en erachter - want anders ziet hij de haakjes als onderdeel van de link.
Intentionally left blank
Kan het zijn dat jouw fix0r een onbedoeld bijeffect heeft gehad?
Zie bijv. richy3908 in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45" en richy3908 in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45".
Ik heb toch echt maar één haakje sluiten of komma achter de link geplaatst, maar het worden er twee. Soms heb ik zelfs gezien dat er heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel haakjes sluiten achter een link stonden en ik dacht dat het aan mijn toetsenbord lag, maar gelukkig kon ik ze dan weer wegkrijgen.
Ik heb dit gedrag vandaag voor het eerst gezien, ongeacht op welke hardware of browser ik werk: standaard gebruik ik Edge, maar ik heb hetzelfde gedrag gezien in een VM in Firefox en in Edge op mijn laptop (waarop ik dus ook een ander toetsenbord heb gebruikt).
Ik wilde er een forumpost voor aanmaken, maar zag toen deze forumpost en al lezend had ik een Eureka-moment …
Update 0.02 uur: Met het invoegen van de BB-code voor het maken van een link heb ik het kunnen oplossen in richy3908 in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45", overigens, dus dit is bij deze geen voorbeeld meer van iets waar het fout gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door richy3908 op 26-04-2022 00:02 ]
Intentionally left blank
Intentionally left blank