• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:00
ik ben aan het denken over de aanschaf van een PDA..... vraag me alleen af of ik er een moet kopen met veel mogelijkheden of gewoon iets simpels...... nu weet ik dat ik die vraag bij mezelf moet leggen wat ik ermee wil doen en zo....
maar mijn vraag is eigenlijk stel ik koop een PDA waarbij ik via compactflash MP3 bestanden kan beluisteren....gebruik je dat nu vaak?? (dus voor de niet zo puzzelaars en degenen die mijn kromme nederlands (tja al 4 jaar een studie in het engels.....ik merk de aftakeling) de vraag: Gebruik je de mp3 functie op je PDA vaak????)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• miel
mmm zo te zien gebruiken niet veel mensen een mp3 functie op hun PDA....

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:43 schreef miel het volgende:
ik ben aan het denken over de aanschaf van een PDA..... vraag me alleen af of ik er een moet kopen met veel mogelijkheden of gewoon iets simpels...... nu weet ik dat ik die vraag bij mezelf moet leggen wat ik ermee wil doen en zo....
maar mijn vraag is eigenlijk stel ik koop een PDA waarbij ik via compactflash MP3 bestanden kan beluisteren....gebruik je dat nu vaak?? (dus voor de niet zo puzzelaars en degenen die mijn kromme nederlands (tja al 4 jaar een studie in het engels.....ik merk de aftakeling) de vraag: Gebruik je de mp3 functie op je PDA vaak????)
welke PDA wil je kopen met MP3 functie?
Een 'normale' PDA kan namelijk helemaal niet MP3tjes afspelen, dan moet je een duur model nemen... 1000 piek en verder

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn I-Paq 3130 kostte fl 666,-
Bij de Mediamarkt, was een aanbieding.

Kan prima MP3 afspelen :)

• miel
daar zat ik dus inderdaad ook aan te denken...aan een Ipaq... bevalt dat ding een beetje en gebruik je die mp3 functie ook echt?

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 12:29 schreef Lore het volgende:

[..]

welke PDA wil je kopen met MP3 functie?
Een 'normale' PDA kan namelijk helemaal niet MP3tjes afspelen, dan moet je een duur model nemen... 1000 piek en verder
die van mij koste 600 (geloof ik) een HP jordana 525, kan prima mp3tjes afspelen. Alleen moet je dan wel ff een groter geheugen kopen voor dat dingetje...
Je kan met windows media player 6.1 je knoppen aan de zijkant instellen zodat je daarmee van nummer veranderd of je volume regelt.
Hoe vaak ik het gebruik? Niet vaak, uploaden gaat met mijn pda nog via de com poort en is dus langzaam.... en ik heb maar een 16 en 20 mb flash kaartje :'(
Maar het werkt verder perfect.
1 nadeel trouwens is dat je applicaties heel langzaam zijn na het opstarten van een mp3tje.

Verwijderd

Ik gebruik het afspelen van mp3's IEDERE DAG.

Of het nou in de tram is of als ik lekker in de tuin lig (kan met wireless lan dan de mp3's op mijn server afspelen).
Pagina: 1