Probleem met laptop toetsenbord RGB veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasTVG
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-04-2022
Mijn vraag
Ik heb mijn iets oudere msi laptop weer gepakt en wil hem weer gaan gebruiken en ik zie op het internet op plaatjes dat je de RGB van dat toetsenbord kan veranderen maar ik weet niet hoe ik heb msi dragon center geprobeerd maar die crasht de hele tijd en ik probeerde ook al het programma van steelseries (daar is het toetsenbord van de laptop van) maar dat programma kan ik niet vinden kan iemand me helpen. Moet ik drivers updaten van het toetsenbord of wat moet ik doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Msi gs60 ghost

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juuls kr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-01 15:14
hoi, kan je hierop niet msi mystic light gebruiken of een iniversele rgb software?

Lego-fanboy pc-enthousiast gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Relevante software en hardware die ik gebruik
Msi gs60 ghost

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik denk dat ik je probleem zie: je probeert het zonder software als besturingssysteem...

Even serieus: zo kunnen wij je niet helpen. Je geeft nagenoeg geen informatie over je situatie, je zegt niets te kunnen vinden, maar geeft niet aan waar en waarop je zocht, en je hebt het over drivers updaten maar je geeft niet aan wat je nu draait.

Beter zet je dit allemaal voor jezelf op een rijtje. Grote kans dat dan vanzelf duidelijk wordt waar het mis gaat. Zo niet kun je een topic openen, maar verwacht dan niet dat wij een glazen bol hebben - geef ons genoeg informatie om jou fatsoenlijk te kunnen helpen. Dat lukt hier net mee, dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.