Rabobank app: verkeerde kleuren in donkere modus

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:03
Ik heb een (email-)discussie met de Rabobank.
Ik gebruik de Rabobank app op mijn telefoon in donkere modus.
Op schermen waar je een pincode in moet vullen zijn dan twee cijfers donkerder dan de anderen.
Volgens mij een fout in de app zelf. Geen groot probleem maar omdat ik dit al lang heb heb ik contact met de Rabobank opgenomen.
Vanuit de Rabobank krijg ik het advies om "contact op te nemen met Android omdat dit waarschijnlijk daar een probleem is". Dat klinkt mij nogal vreemd in de oren.

Hebben anderen dit ook bij deze app in donkere modus?

Op internet en in de reviews in de play store kom ik er niets over tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TitVz2AvnBSV4nhGgGNB8bttW0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DgsoREt1zk2EbNIp8Xxdm78F.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via KNed op 21-04-2022 22:48)

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
Dat ligt aan MIUI en hoe dat om gaat met Dark Mode. M'n vrouw heeft dat ook en MIUI wijzigt ook de kleuren in apps. En dat ziet er lang niet altijd fraai uit. Bijv de Tado app (thermostaat) ziet er ook heel vreemd uit.

Heb helaas nog geen andere oplossing gevonden dan dark mode uit zetten. Maar m'n vrouw let er niet zo op :p

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Zenix

BOE!

Ik heb het ook. POCO X3

[ Voor 21% gewijzigd door Zenix op 21-04-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
Mooi, dan ben ik niet alleen :)

Ik heb ook een Poco. De F3 variant. De vraag is dan nog of dit te maken heeft met de het MIUI besturingssysteem en alleen bij Poco's voorkomt of ook bij andere merken.

Sinds ik vorige week ge-upgrade heb naar Android 12 is trouwens de hele donkere modus bij de Rabobank app en een paar andere apps verdwenen :( Maar dat is weer een ander probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Maar die app heeft toch helemaal geen native donkere modus, of ben ik nou gek? Dwz dat het dus sowieso een transformatie aan jouw phone kant betreft.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
Dat ligt aan MIUI en hoe dat om gaat met Dark Mode. M'n vrouw heeft dat ook en MIUI wijzigt ook de kleuren in apps. En dat ziet er lang niet altijd fraai uit. Bijv de Tado app (thermostaat) ziet er ook heel vreemd uit.

Heb helaas nog geen andere oplossing gevonden dan dark mode uit zetten. Maar m'n vrouw let er niet zo op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
Dat weet ik niet. Als dat zo is dan lijkt het toch een Poco/MIUI feature te zijn (die in de meest recente versie kapot is)?

Ik zie in de Play store reviews inderdaad een recente vraag wanneer de donkere modus nu komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

me1299

$ondertitel

Ik heb zelf ook een Poco F3, maar er zijn wel meer apps die niet goed om gaan met de OS Dark mode (Boost for Reddit bijvoorbeeld). Als een APP zelf dark mode heeft is dat mooi meegenomen maar anders is het jammer wat mij betreft.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KNed
Dan is het wel duidelijk: MIUI doet dit dus, bij de apps die ik gebruik had ik behalve dit geen gekke dingen. Dacht dus dat het bij de Rabobank zelf lag. Blijft wel interessant waarom MIUI hier dan verschil maakt. Als techneut lijkt het me toch dat er dan een verschil is in de app voor deze twee getallen/knoppen.

Ik hoop dat MIUI de donkere modus snel weer fixt in hun laatste versie. Beter een paar donkerder grijze getallen dan nu de lichte modus...

Ik zal de Rabobank informeren. En het antwoord van @MitchellHearth als beste markeren.
Pagina: 1