Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik van de pc is voornamelijk voor gamen maar word ook gebruikt voor dagelijks gebruik. Email, excel,
en lichte fotobewerking. Qua games is deze bedoeld voor Path of Exile, WoW, Diablo 3 / 4 en Warzone. Wil eigenlijk dat systeem 3-5 jaar goed mee kan op HIGH settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn richtprijs ligt rond de 1500 maar als ik upgrades kan doen die bijdrage aan goede performance dan sta ik open voor suggesties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie onderstaande lijst waarvan ik de case en ventilatoren mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zoals aangegeven ben ik opzoek naar een goede allround pc die er paar jaar tegen kan. Een stillere pc zou fijn zijn. Verder geen wensen qua rbg. Puur opzoek naar beste bang for the buck een moederbord met wifi of Bluetooth is een pre maar geen must.
Ga je overklokken?
nein, niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat ervaring met pc builds maar ben vooral opzoek naar jullie expertise of alles met elkaar samenwerkt. Daarnaast hoop ik jullie me kunnen helpen en adviseren voor performance gains rondom hetzelfde budget. Ik
Kan vooral wat advies gebruiken omtrent de moederbord en GPU. verschillende merken en uitvoeringen van de rtx 3070. Persoonlijk ging mn voorkeur uit naar de msi maar dat is nergens op gebaseerd, haha. En als laatste wat advies voor potentiële case fans, ter vervanging van huidige, word op prijs gesteld.
Gebruik van de pc is voornamelijk voor gamen maar word ook gebruikt voor dagelijks gebruik. Email, excel,
en lichte fotobewerking. Qua games is deze bedoeld voor Path of Exile, WoW, Diablo 3 / 4 en Warzone. Wil eigenlijk dat systeem 3-5 jaar goed mee kan op HIGH settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn richtprijs ligt rond de 1500 maar als ik upgrades kan doen die bijdrage aan goede performance dan sta ik open voor suggesties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie onderstaande lijst waarvan ik de case en ventilatoren mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 206,95 | € 206,95 |
1 | Moederborden | MSI Pro B660M-A WiFi DDR4 | € 154,99 | € 154,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Z Trio 8G LHR | € 769,- | € 769,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S - Window | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Ventilatoren | Corsair AF120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 0,- | € 0,- |
1 | Ventilatoren | Corsair SP120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Cooler Master V850 Gold - V2 | € 111,03 | € 111,03 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 220,90 | € 220,90 |
Totaal | € 1.658,66 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zoals aangegeven ben ik opzoek naar een goede allround pc die er paar jaar tegen kan. Een stillere pc zou fijn zijn. Verder geen wensen qua rbg. Puur opzoek naar beste bang for the buck een moederbord met wifi of Bluetooth is een pre maar geen must.
Ga je overklokken?
nein, niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat ervaring met pc builds maar ben vooral opzoek naar jullie expertise of alles met elkaar samenwerkt. Daarnaast hoop ik jullie me kunnen helpen en adviseren voor performance gains rondom hetzelfde budget. Ik
Kan vooral wat advies gebruiken omtrent de moederbord en GPU. verschillende merken en uitvoeringen van de rtx 3070. Persoonlijk ging mn voorkeur uit naar de msi maar dat is nergens op gebaseerd, haha. En als laatste wat advies voor potentiële case fans, ter vervanging van huidige, word op prijs gesteld.