Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
99ruud99 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:57:
Het wordt online gepubliceerd zodra de aanvraag binnen is, omgeving kan zienswijze erop los laten.
wat is kans dat werkgever nonstop alle adressen van nederland afspeurt, om te kijken of een van de medewerkers een bedrijf begint? In de online openbaring komt namelijk geen naam, enkel een adres + feit wat voor type bedrijf het is, verder niets
Bockelaar schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:59:
plus hoe weet haar werkgever dat het niet voor jou webshopje is?
[ Voor 23% gewijzigd door Vaenir op 21-04-2022 22:22 ]
President schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:59:
Maar goed, ik weet ook niet of de precieze bedrijvigheid bekend wordt gemaakt?
Is toch niet relevant voor deze vraag?President schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:49:
[...]
Maar, je vrouw wilt dezelfde werkzaamheden gaan verrichten als haar huidige werkgever?
Dat ligt aan wat er allemaal in haar contract staat...Orangelights23 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 07:01:
[...]
Is toch niet relevant voor deze vraag?
Ik dacht al dat het deze kant op gingPresident schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 07:40:
[...]
Dat ligt aan wat er allemaal in haar contract staat...
[ Voor 111% gewijzigd door CodeCaster op 22-04-2022 08:34 . Reden: Onnodig ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Zo. Ik was toch ff onder de indruk. Da's toch wel een erg handige tool van de overheid. Postcode ingevuld, straal ingegeven; "Location service unavailable.".alwind schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:39:
je kunt ze allemaal nakijken op https://www.overheid.nl/berichten-over-uw-buurt/
https://niels.nu
Werkt anders prima hierHydra schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:55:
[...]
Zo. Ik was toch ff onder de indruk. Da's toch wel een erg handige tool van de overheid. Postcode ingevuld, straal ingegeven; "Location service unavailable.".
Zucht.
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Lapa schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:03:
Het wordt inderdaad in algemene termen gepubliceerd, dus niks om je zorgen om te maken.
Bovendien, stel het onwaarschijnlijke geval dat de werkgever er toch achter komt, wat zou dan het gevolg zijn? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een werkgever een werknemer waar ze tevreden over zijn gaat ontslaan als ze er achter komen dat de werknemer misschien wat anders wil gaan doen.
Eerder andersom gaan ze proberen de werknemer binnen te houden.
Verwijderd
Ja, het blijft overheid en ICT natuurlijk. Ik krijg ze nu altijd 2 keer, omdat de website bij mijn eerste aanvraag aangaf dat er iets mis was. Toen nog een keer geprobeerd en weer die foutmelding.... Toen dacht ik "Laat maar, ik probeer het binnenkort nog wel een keer.". Maar ik krijg ze nu wel netjes in mijn inbox, in duplo.Hydra schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:55:
[...]
Zo. Ik was toch ff onder de indruk. Da's toch wel een erg handige tool van de overheid. Postcode ingevuld, straal ingegeven; "Location service unavailable.".
Zucht.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:45:
[...]
Ja, het blijft overheid en ICT natuurlijk. Ik krijg ze nu altijd 2 keer, omdat de website bij mijn eerste aanvraag aangaf dat er iets mis was. Toen nog een keer geprobeerd en weer die foutmelding.... Toen dacht ik "Laat maar, ik probeer het binnenkort nog wel een keer.". Maar ik krijg ze nu wel netjes in mijn inbox, in duplo.
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Activiteitenbesluit is hier vast niet van toepassing. Wel afwijken van het bestemmingsplan.DjoeC schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:51:
Er wordt hier zeer summier gepubliceerd. Belanghebbenden kunnen bij de gemeente vaak meer details krijgen, wie belanghebbende is ligt aan de interpretatie van de gemeente of de vasthoudendheid van de vrager.
Ga er overigens van uit dat er minimaal 1 bezwaarmaker komt....
Hier zien meldingen er ongeveer zo uit, niemand zal hieruit afleiden of het jouw aanvraag is of die van je vrouw:
Burgemeester en wethouders van <Gemeente> – Melding Activiteitenbesluit voor het veranderen (in jouw geval: starten) van het (een) bedrijf aan de <straat/nummer> in <plaatsnaam>. Zaaknummer: <registratienummer omgevingsdienst>.
Abonneer je op de lokale meldingen en verbaas je over hoe weinig een gemeente hoeft te melden en waar ze mee wegkomen - vooral als ze er zelf belang bij hebben... Je kunt wel naar (een deel) van de achterliggende info doorklikken en gaan zoeken maar dat doe je alleen als je echt geinteresseerd bent. Gevoelige zaken worden vaak in een vakantieperiode of rond feestdagen gepubliceerd.
Heb je het topic al eens gelezen?torretje2012 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:30:
Heeft ze der huidige contract ook al doorgenomen om te kijken of ze het mag? Soms zitten er clausules in die het verbieden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq