Webcam voor darts op TV met opname mogelijkheid op mobiel.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zoek een?
Webcam waarmee in de kroeg live op TV het darten gevolgd kan worden. De camera zal dus op het bord gericht zijn.
Tevens is de wens dat klanten via een app/website de webcam op hun mobile device kunnen bekijken én hun eigen wedstrijd op hun mobile device kunnen opnemen.

Wat is je budget?
De oplossing moet geen duizenden euro's gaan kosten maar er is een goed budget.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een merk of voorkeuren hiervoor hebben we niet, het moet echter wel goede kwaliteit zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals gezegd wordt dit een nieuw systeem voor in een kroeg en er zal dus met lage(re) verlichting ook goed beeld moeten geven.

Het is vooral belangrijk dat er zowel op de TV('s) meegekeken moet kunnen worden alsmede op mobiele devices én er ook een opname functie is voor de mensen zelf.
Ik kan hier echter nergens een goede oplossing voor bedenken of prefab vinden op het net. Iemand de gouden tip?

P.S.: ik hoop dat ik deze vraag in het goede forum heb gezet. :)

Alle reacties

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-12 15:34
Waarom moeten mensen zelf iets op hun mobiel kunnen opnemen?
Dit lijkt mij de oplossing nodeloos complex te maken.

Wat ik zou doen:
Goede webcam kopen
Koppelen aan een pc, vanuit de pc 1)live streamen via youtube/twitch of een ander platform
2) via de pc een recording maken en later beschikbaarstellen. Of via je eigen site of via YouTube oid.

Er zijn tal van streaming platforms dus waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Met YouTube kan je ook privé streams en recordings maken die niet publiekelijk toegankelijk zijn.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Je wil zoiets als Nakka maar dan dat het opgenomen gaat worden als ik het goed begrijp?

https://nakka.com/n01/online/

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
YouTube livestreamen?