Notificatiegetal 3 verdwijnt niet na moderatie.

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zoals screenshot heb ik 3, niet meer toegankelijke, notificaties staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gtk8FW0MOZQU1vRtDWCT9xIgOZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wB6o7jwyOcglOG2KTChObkrD.jpg?f=fotoalbum_large

Het ging om hulp bij het misschien toch kunnen kijken van illegale IPTV streams.

Omdat ik afvroeg of een nog grijs gebied was had ik zelf een topic report aangemaakt en een second-opinion gevraagd van een moderator. @rens-br heeft terecht ingegrepen en onder andere mijn twijfelachtige advies verplaatst naar de, niet meer toegankelijke, gekochten.

Maar nu zit ik dus met 3 notificaties, die ik niet kan wegklikken. Kan dit gefixt worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 21-04-2022 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:57
Bij je notificaties zie je helemaal onderaan een tekst-knopje om alle notificaties als gelezen te markeren. Ik heb een screenshotje voor de mobile lay-out toegevoegd. Op de desktop variant is deze knop iets makkelijker te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9ijM3aIx-ISk8_7iaV4MyfJxcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XQO20Kw24HCO5KoBo19H2FQX.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: schrik niet, ik gebruik dark mode voor de lay-out. De knop zit op de zelfde plek.

[ Voor 6% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 21-04-2022 15:25 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Werkt de knop 'Markeer alles als gelezen' ook niet? Anders kan je op het blauwe icoontje naast de notificatie klikken om hem weg te krijgen. ;)

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:24:
Bij je notificaties zie je helemaal onderaan een tekst-knopje om alle notificaties als gelezen te markeren. Ik heb een screenshotje voor de mobile lay-out toegevoegd. Op de desktop variant is deze knop iets makkelijker te vinden.

[Afbeelding]

Edit: schrik niet, ik gebruik dark mode voor de lay-out. De knop zit op de zelfde plek.
Dat was um! 😅 Dank voor de tip! Ik had die optie nog nooit eerder hoeven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bij deze dus snel opgelost.

Dit topic is gesloten.