Portable Touch monitor 16 inch 4k

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:51
Ik wil af en toe remote werken in het buitenland. Ik heb een Macbook Pro 16 inch MAX en uiteraard een windows laptop van de klant.

Ik wil 2 schermen erbij die dus portable zijn. 16 inch vind ik een mooi formaat, ik zie dat de meeste rond de 15.6 inch zijn.

Ik wil verder 4k scherm en touch. Ik heb video's bekeken en het lijkt erop dat Touch gewoon werkt met MacOs. Super mooi natuurlijk :). Windows kende ik wel (ivm mijn surface pro).

De combinatie 4k, touch en 16 inch vind ik eigenlijk niet zoveel, en als ik ze vind zijn de recensies niet best.

Via een tweaker kreeg ik een tip om naar een Chinees bedrijf te kijken:

https://www.intehill.com/...s/4k-touch-screen-monitor

Deze voldoet aan al mijn eisen. Echter is hij alleen in China te bestellen, erg gedoe nu met Covid lockdown plus extra kosten (volgens mij 38% BTW + invoer plus wat losse kosten). Dan wordt het een hoop geld.

Ze leveren ook in Polen maar dit model niet.

En stel dat er iets mee is, dan is het ook echt een hoop gedoe.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Heb even gekeken maar ben bang dat je vrijwel alleen maar een 15,6 of 17,3 inch portable monitor kunt krijgen met 4K en dan is het nog de vraag of 'ie touch heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door d22wth op 22-04-2022 12:30 ]

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
d22wth schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:30:
Heb even gekeken maar ben bang dat je vrijwel alleen maar een 15,6 of 17,3 inch portable monitor kunt krijgen met 4K en dan is het nog de vraag of 'ie touch heeft...
Dat is geen probleem. Beide formaten ok wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

TweakerVincent schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:55:
[...]

Dat is geen probleem. Beide formaten ok wmb.
Had je zelf al iets gevonden? Ik had snel even gekeken op Amazon.nl

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
d22wth schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:03:
[...]

Had je zelf al iets gevonden? Ik had snel even gekeken op Amazon.nl
Alleen degene in de OP. Alle anderen is altijd wel iets mis mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik heb 2 van deze besteld, ben erg benieuwd!

https://www.intehill.com/...rtable-monitor-for-gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:31
@TweakerVincent Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen als je ze binnen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Paul Hewson schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:13:
@TweakerVincent Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen als je ze binnen hebt.
Absolute aanrader. Ik heb 2x 15.6 4k matte schermen gekocht. Helaas geen touch want die waren alleen in China en ik wilde niet wachten :).

Scaling werkt perfect, zowel windows als macos. En support is super goed, Benjamin mailt super snel terug.

Zeker voor 4k gaan, ik draai nu meestal 1440 met scaling dus.

En doorlussen gaat perfect. dus macbook pro max met 2 usbc kabel naar beide monitoren (1 usbc kabel p monitor dus) en je kan dan 1 monitor voeden met. stroom (wat niet hoeft, want werkt gewoon vanaf de accu, maar in het geval je je macbook wilt laden) dit gaat dan via de montior zelf. Dus de monitor heeft 2 usbc kabels en je macbook dus ook maar 2 ipv 3.

aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
TweakerVincent schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:29:
[...]

Absolute aanrader. Ik heb 2x 15.6 4k matte schermen gekocht. Helaas geen touch want die waren alleen in China en ik wilde niet wachten :).

Scaling werkt perfect, zowel windows als macos. En support is super goed, Benjamin mailt super snel terug.

En doorlussen gaat perfect. dus macbook pro max met 2 usbc kabel naar beide monitoren (1 usbc kabel p monitor dus) en je kan dan 1 monitor voeden met. stroom (wat niet hoeft, want werkt gewoon vanaf de accu, maar in het geval je je macbook wilt laden) dit gaat dan via de montior zelf. Dus de monitor heeft 2 usbc kabels en je macbook dus ook maar 2 ipv 3.

aanrader!
Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist ook een 15,6 inch 4K besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Paul Hewson schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:05:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist ook een 15,6 inch 4K besteld.
Leuk! Zal zeker bevallen! Check ook even of je juiste firmware hebt (via support), ik had nog oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
TweakerVincent schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:06:
[...]

Leuk! Zal zeker bevallen! Check ook even of je juiste firmware hebt (via support), ik had nog oude.
Monitor is inmiddels binnen en ik heb er even wat mee gespeeld. Af en toe hoor ik wel een kleine knisper/ruis, wat het is kan ik niet achterhalen. Ik zal de eens firmware controleren.

Het fijne van Windows 11 is dat precies wordt herkend welke externe monitor is aangesloten op de laptop en met welke instellingen, aangezien ik normaal met een 38" als hoofdscherm werk. Dus plug-and-play.

[ Voor 4% gewijzigd door Paul Hewson op 22-05-2022 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Paul Hewson schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:57:
[...]

Monitor is inmiddels binnen en ik heb er even wat mee gespeeld. Af en toe hoor ik wel een kleine knisper/ruis, wat het is kan ik niet achterhalen. Ik zal de eens firmware controleren.

Het fijne van Windows 11 is dat precies wordt herkend welke externe monitor is aangesloten op de laptop en met welke instellingen, aangezien ik normaal met een 38" als hoofdscherm werk. Dus plug-and-play.
dat is raar (geluid), ik zou even met support mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb i.v.m. garantie een nieuwe Intehill monitor ontvangen. Ik heb intussen al een andere (Intehill) monitor aangeschaft dus ik heb de nieuwe niet nodig. Mocht iemand interesse hebben, kijk eens tussen mijn advertenties :)

Edit: de monitor is inmiddels verkocht

[ Voor 8% gewijzigd door TheNameIsBart op 02-02-2023 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:49
TheNameIsBart schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:11:
Ik heb i.v.m. garantie een nieuwe Intehill monitor ontvangen. Ik heb intussen al een andere (Intehill) monitor aangeschaft dus ik heb de nieuwe niet nodig. Mocht iemand interesse hebben, kijk eens tussen mijn advertenties :)
Ik had net even gekeken, maar verkoop je deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
TweakerVincent schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:29:
[...]

aanrader!
Hi Vincent, hoe is je ervaring een dik half jaar later? Ik sta op het punt om ook dit scherm aan te schaffen, maar ben benieuwd naar je ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
darkfujita schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:00:
[...]

Ik had net even gekeken, maar verkoop je deze nog?
Nee, het is inmiddels verkocht. Ik heb mijn post aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
darkfujita schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:04:
[...]

Hi Vincent, hoe is je ervaring een dik half jaar later? Ik sta op het punt om ook dit scherm aan te schaffen, maar ben benieuwd naar je ervaring.
Ik heb ze uiteindelijk nauwelijks gebruikt dus kan geen goed advies geven. Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
TweakerVincent schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Ik heb ze uiteindelijk nauwelijks gebruikt dus kan geen goed advies geven. Sorry
Oh joh.. nou als je ze allebei verkoopt hoor ik het wel (ik zoek er twee namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:48
Voor iedereen die dit topic tegen komt, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een monitor in deze categorie. Plus dat ik het liefst een 16:10 scherm wil. VCHANCE AU16 (op AliExpress, store1, store2) lijkt met een 3840*2400 resolutie, 550 cd/m2 helderheid, 10-bit kleur en 100% DCI-P3 een hele hoop in huis te hebben.

In een ideale wereld heb ik mijn tweede monitor boven mijn laptop, dus zou ik er een kleine kickstand voor willen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Balance op 16-06-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:48
Een Vesa stand (zoals deze) met quick-release is misschien ook nog wel een idee.

Edit: Of deze.

[ Voor 26% gewijzigd door Balance op 16-06-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Hallo allemaal,

Ik ben ook voornemens om een portable monitor van Intehill aan te schaffen. Heb even een vraagje;

Wat zijn de levertijden van Intehill? Duurt dat langer dan 2 weken, ik wil deze namelijk meenemen op vakantie en ga over 3 weken namelijk.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Pagina: 1