Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Temp sensoren op display tonen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ErikBecht
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-04-2024
Mijn vraag:
Is er een mogelijkheid om de waardes van smart temperatuur sensoren op één los display te tonen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb in mijn woning diverse aqara temperatuursensoren hangen en zou de waardes live op een los display(scherm) willen tonen. Als ik nu de waardes wil weten moet ik op de telefoon de Smartlife app openen en heb ik alle sensoren in een virtuele ruimte gezet en elke sensor en naam gegeven die overeen komt met de fysieke locatie in huis. Dit overzicht zou ik dus graag op een losse display willen tonen.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb ook een Google Nest Hub maar volgens mij ondersteund Google Home niet het tonen van sensorwaardes. Ik heb ook een Toondisplay. Daar kan ik wel de Philips Hue me bedienen maar ook niet de tempsensoren op tonen.

Iemand enig idee of dat wat ik wil mogelijk is en wat dat voor nodig is.

Alvast bedankt voor de tips.
...

Alle reacties

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:28
Met HomeAssistant moet je een heel eind kunnen komen denk ik. Je kan ook vanuit HomeAssistant je dashboard publishen naar een Google Home Nest display.

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:01

-CJ

Not remastered

Of je kunt, ook via Home Assistant, ergens een oude tablet ophangen en daar via de app of browser Home Assistant op tonen. Zo heb ik bijvoorbeeld op een plattegrond per ruimte de temperatuur en luchtvochtigheid in beeld.

All I had to do was follow the damn train.