Hallo tweakers,
Hieronder 4 fotos van een dekvloertje in een toiletje. (120*90 vloer opp.).
De vloer ligt er zo'n 2,5 week in, eerste 5 dagen afgedekt gehad en af en toe beneveld.
Sinds eergisteren bezig met de wandtegels en daarom kroop ik veel op mijn knieën rond. Tijdens dat rondkruipen viel mijn oog op de lijnen/scheuren in de vloer.
En nu vraag ik me, als goed bedoeld hobby klusser, natuurlijk af; gaat dit goed?
Er komt straks een 60*60 tegel min of meer geheel over het vlak dat de scheuren vertoont?
Of gaat hier iets mis en doe ik er verstandig aan om het eerst maar weer (deel) uit te bikken? En het gat opnieuw vullen met (eventueel)(vloeibaar) cement?
:strip_exif()/f/image/mOk9JErO1yUUR19kt5KUiQy0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ll4DAMUKZgg4AYAjdX2XAWK8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iXIIXCMvYHP3GHvEWS93X24k.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieronder 4 fotos van een dekvloertje in een toiletje. (120*90 vloer opp.).
De vloer ligt er zo'n 2,5 week in, eerste 5 dagen afgedekt gehad en af en toe beneveld.
Sinds eergisteren bezig met de wandtegels en daarom kroop ik veel op mijn knieën rond. Tijdens dat rondkruipen viel mijn oog op de lijnen/scheuren in de vloer.
En nu vraag ik me, als goed bedoeld hobby klusser, natuurlijk af; gaat dit goed?
Er komt straks een 60*60 tegel min of meer geheel over het vlak dat de scheuren vertoont?
Of gaat hier iets mis en doe ik er verstandig aan om het eerst maar weer (deel) uit te bikken? En het gat opnieuw vullen met (eventueel)(vloeibaar) cement?
:strip_exif()/f/image/mOk9JErO1yUUR19kt5KUiQy0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ll4DAMUKZgg4AYAjdX2XAWK8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iXIIXCMvYHP3GHvEWS93X24k.jpg?f=fotoalbum_large)