Aangeschaft in de veronderstelling dat dit met elkaar compatible was, maar ik heb denk ik een foutje gemaakt met in de tabel kijken. OEPS.
pricewatch: Noctua NH-U12S chromax.black
pricewatch: ASUS ROG Strix Z690-I GAMING WIFI
:strip_exif()/f/image/GpZIOX6pai7p5VbzK248QWMy.jpg?f=fotoalbum_small)
/f/image/iSLS7qRYD6cUlOqkRZl6YoPw.png?f=fotoalbum_medium)
Ik overwoog eerst een mATX build ipv mITX, en had nog een ander gelijksoortig bordje in gedachten met één letter verschil in het type; die is wel compatible.
De case is pricewatch: Fractal Design Torrent Nano Black TG Dark Tint en specifiek voor horizontale air flow. Ik dacht toch even de koeler een kwartslag te draaien, maar dat past ook fysiek niet met de mounting bracket en de koeling bovenin.
Ik heb géén GPU in deze build, mocht dat wat uitmaken. Wellicht geeft dat wat meer opties voor eventuele aio met radiator onderin. Maar eigenlijk wilde ik "gewoon" een air cooler waarmee ik mijn i7-12700K op hoog power level kan draaien (niet per se overclocken).
Wat is jullie advies?

pricewatch: Noctua NH-U12S chromax.black
pricewatch: ASUS ROG Strix Z690-I GAMING WIFI
:strip_exif()/f/image/GpZIOX6pai7p5VbzK248QWMy.jpg?f=fotoalbum_small)
/f/image/iSLS7qRYD6cUlOqkRZl6YoPw.png?f=fotoalbum_medium)
Ik overwoog eerst een mATX build ipv mITX, en had nog een ander gelijksoortig bordje in gedachten met één letter verschil in het type; die is wel compatible.
De case is pricewatch: Fractal Design Torrent Nano Black TG Dark Tint en specifiek voor horizontale air flow. Ik dacht toch even de koeler een kwartslag te draaien, maar dat past ook fysiek niet met de mounting bracket en de koeling bovenin.
Ik heb géén GPU in deze build, mocht dat wat uitmaken. Wellicht geeft dat wat meer opties voor eventuele aio met radiator onderin. Maar eigenlijk wilde ik "gewoon" een air cooler waarmee ik mijn i7-12700K op hoog power level kan draaien (niet per se overclocken).
Wat is jullie advies?
[ Voor 22% gewijzigd door gertvdijk op 20-04-2022 18:54 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.