Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Streamen, gamen (Elden Ring, Forza, others), basic video editing, Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
1.800 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is okl
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb momenteel een pc met deze specs:
- CPU: AMD Ryzen 5 5600X
- RAM: 32GB RAM (Ripjaws)
- GPU: Gigabyte Nvidia GeForce GTX 1660 Super
- HDD: Samsung SSD 970 EVO 1TB
- MOBO: MAG B550M Mortar
- CASE: Fractal Design Define S
- PSU: be quiet! Dark Rock Pro 4
Via het werk heb ik de mogelijkheid om een nieuwe desktop/laptop te kiezen (niets anders) via Coolblue (enkel daar).
Nu was ik deze tegen gekomen (pricewatch: Lenovo Legion T5 26AMR5 (90RC01BKMH32GB) (wel op Coolblue heet die Lenovo Legion T5 26AMR5 90RC019VMH maar lijken me dezelfde specs te zijn).
Zou dit een verbetering zijn of het niet waard?
Ik weet dat de 'nieuwe' pc een pre-built is, maar vroeg me toch af of het een upgrade zou zijn?
Of betere opties daar voor hetzelfde budget?
Indien geen verbetering zoek ik iets anders, een goedkope laptop met een goed scherm voor de PS5 bvb (ik mag enkel randapparatuur bestellen indien ik eerst een laptop/desktop bestel
)
Streamen, gamen (Elden Ring, Forza, others), basic video editing, Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
1.800 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is okl
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb momenteel een pc met deze specs:
- CPU: AMD Ryzen 5 5600X
- RAM: 32GB RAM (Ripjaws)
- GPU: Gigabyte Nvidia GeForce GTX 1660 Super
- HDD: Samsung SSD 970 EVO 1TB
- MOBO: MAG B550M Mortar
- CASE: Fractal Design Define S
- PSU: be quiet! Dark Rock Pro 4
Via het werk heb ik de mogelijkheid om een nieuwe desktop/laptop te kiezen (niets anders) via Coolblue (enkel daar).
Nu was ik deze tegen gekomen (pricewatch: Lenovo Legion T5 26AMR5 (90RC01BKMH32GB) (wel op Coolblue heet die Lenovo Legion T5 26AMR5 90RC019VMH maar lijken me dezelfde specs te zijn).
Zou dit een verbetering zijn of het niet waard?
Ik weet dat de 'nieuwe' pc een pre-built is, maar vroeg me toch af of het een upgrade zou zijn?
Of betere opties daar voor hetzelfde budget?
Indien geen verbetering zoek ik iets anders, een goedkope laptop met een goed scherm voor de PS5 bvb (ik mag enkel randapparatuur bestellen indien ik eerst een laptop/desktop bestel