Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• amgroe
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2022
Sinds februari heb ik zonnepanelen met een Growatt omvormer.
Hierbij zat ook een Wifistick en een Growatt catalogger.
Nu probeer ik via de app Shinephone de resultaten te zien van de opbrengst. Ik krijg het niet voor elkaar om enig resultaat zichtbaar te krijgen.
nu las ik op internet dat velen met mij problemen hebben met KPN.
Kan iemand mij helpen?

Alle reacties

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:28
Provider switchen? www.freedom.nl past goed bij tweakers ;)

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57

LCP

Biertje?

Je leverancier moet je Datalogger aanmelden bij Growatt.
Ingelogd in de portaal van Growatt hoor je de Datalogger en zijn serienummer te zien. Als je die niet ziet, dient je leverancier de datalogger nog aan te melden.
Zie je 'm wel staan, dan is er denk ik iets mis met je connectie datalogger - omvormer of is je datalogger simpelweg kaduuk. Ik heb overigens voor de ShineLAN datalogger gekozen. Geen gedoe met WiFi en altijd een stabiele verbinding.

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@LCP Ik kan me nog herinneren dat ik destijds mijn omvormer zelf heb aangemeld bij Growatt op de website...

Twee dingen om in de gaten te houden:
1. Dit lukt alleen als het licht is, de stick gaat uit als de omvormer 's avonds ook uit gaat
2. De wifi ontvangst van de stick is niet je van het... Het kan zien dat je buiten bereik bent.