DDR inruilen voor SD ?

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
ik heb nu ( zie sign) maar ddr maakt voor mij niet zoveel uit , ik speel niet echt vaak games enzow alleen wat warez rippen en veel muziek en wat GoTTen en deze pc deelt ook de Inet connexion

dus waarom ddr ? voor een hoge 3dmark score ? die is wel flink omhoog gegaan :D maar veel zin heeft ut niet :?

ik ga hierbij weer naar sdram kan ik er ook veel meer ram indrukken dus wat is een goede keus ? ik ben een zeer grote ASUS fan maar als er een andere merk is dat ook veel beloofd dan wil ik dat ook wel proberen als het maar niet te duur is een A7V ofzow :? ik wil er niet veel meer aan uitgeven dus het liefst dat ik met het geld van deze dat kan kopen

ik heb voor deze die ik nu heb iets van 700- betaal ( mobo +mem)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

ik wil ook wel ruilen hoor :)
a7v133 met 256 mb ram tegen die a7m266 met 256 ddr ;)

maareh, waarom zou je eigenlijk van DDR afwillen als het toch al hebt ?

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:04 schreef funkflex het volgende:
ik heb nu ( zie sign) maar ddr maakt voor mij neit zoveel uit , ik spaal enit echt vaak games enzow alleen wat warez rippen en veel muziek en wat GoTTen en deze pc deelt ook de Inet connexion

dus waarom ddr ? voor een hoge 3dmark score ? die is wel flink omhoog gegaan :D maar veel zin heeft ut neit :?

ik ga hierbij weer naar sdram kan ik er ook veel meer ram indrukken dus wat is een goede keus ? ik ben een zeer grote ASUS fan maar als er een andere merk is dat ook veel beloofd dan wil ik dat ook wel proberen als het maar neit te duur is een A7V ofzow :? ik wil er neit veel meer aan uitgeven dus het liefst dat ik met het geld van deze dat kan kopen

ik heb voor deze die ik nu heb iets van 700- betaal ( mobo +mem)
wat een stomme zet zech damm das geen tweaken meer je verdient de naam tweaker niet eens om te :r

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:07 schreef Tijn_3d het volgende:
wat een stomme zet zech damm das geen tweaken meer je verdient de naam tweaker niet eens om te :r
Deze volg ik ff niet :?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:07 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

ik vind het gewoon zonde van ut geld en ik doe er echt heel weinig mee alleen wat ik hierboven al noemde en de a7m266 is neit bepaald geweldig voor OC

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Heb 2 dagen een A7M266 gehad.. geretourneerd. MP is niet in te stellen in tegenstelling tot A7V133. Ik krijg m'n CPU gewoon hoger op een A7V133 en het scheelt in memperformance (getweaked) bijna niks.

Concrete Loop Watercooling

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:12 schreef FreeRider het volgende:
Heb 2 dagen een A7M266 gehad.. geretourneerd. MP is niet in te stellen in tegenstelling tot A7V133. Ik krijg m'n CPU gewoon hoger op een A7V133 en het scheelt in memperformance (getweaked) bijna niks.
daarom......

Verwijderd

maar je moet je DDR en al niet hebbe, omdat je er geen voordeel uit haalt, en wel een ander bord wille hebbe om beter te kunne overclocke ???
ben je nu achterlijk ?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:16 schreef GiGNiC het volgende:
maar je moet je DDR en al niet hebbe, omdat je er geen voordeel uit haalt, en wel een ander bord wille hebbe om beter te kunne overclocke ???
ben je nu achterlijk ?
voor wat ik met mijn pc doe vinnik ddr een beetje over dreven ( eerlijk gezegd)

Ik moest zowiezo een andere mobo hebben dus waarom niet meteen weer sd ?

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Gewoon houden die comp man :7

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:24 schreef PsychoRealm het volgende:
Gewoon houden die comp man :7
neeej ik wil beter oc resultaten en ik heb geen zin om te gaan solderen

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.. nou ja..je kan wel zien dat hij sociaal is..
kijk..andere doen er meer mee..
een amat van mij kan heir maar net aan ddr komen.. hij heeft net pc op beurs maar had net geen geld genoeg voor ddr..

dus funflex... wat wil je hebben.. hij heeft et dringend nodig... zeg maar wat je wilt...

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik wil wel ruilen... 256mb ddr voor 512 sdr ...

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
ik doe het alleen als setje weg of je meot een hele aardige bod doen maar daar hebben we icq voor

deze topic is echter alleen de vraag van wat is een goed mobo voor sd :? en OC :7

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:27 schreef funkflex het volgende:
Koop een ASUS A7V266 kan je wel mee OC en kan je je geheugen behouden

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:27 schreef funkflex het volgende:

[..]

Dit begrijp ik helemaal niet je wilt geen DDR omdat je het niet nodig acht waarom dan wel OCén dat is dan toch ook ovebodig ipv van die A7M266 kan je toch ook 'n ander DDR mobo krijgen die wel MP OC'en mogelijk maakt

en waar gebruik je die PC voor dat je DDR niet nodig hebt en OC'en wel ??????

DDR geeft aan realperformance tussen de 5% tot 30% afhankelijk van de toepassing in dat berijk zit je met OC'en ook, in reallife toepassingen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

DDR inruilen en terug naar iets slechters is natuurlijk blasfemie voor het publiek hier, maar als je al zo goed weet wat je wil en echt een paar centen wil sparen, waarom vraag je het dan nog na?

Als je voornamelijk gebrand bent op meer OC-mogelijkheden zou ik zelf dan maar een A7V266 nemen of wachten tot er een SIS735 bordje is met OC. Wat is er gebeurd dat je je DDR zonodig kwijt moet, ik snap er echt niets van. En denk je niet dat je met omruilen / ruilen / verzenden en de tijd die er in gaat zitten er niet zo heel veel financieel voordeel meer uit te halen zal zijn?

Yeah well. The Dude abides.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Wat voor mij ook meespeelde, was dat de A7V133 een extra Ultra100 IDE/RAID chip van promise aan boord heeft. Is erg relaxed 8 kanalen zonder extra kaarten. Ik ben het met Biff eens dat het je financieel niks oplevert, 't kost je alleen maar geld...

Concrete Loop Watercooling

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:00 schreef FreeRider het volgende:
Wat voor mij ook meespeelde, was dat de A7V133 een extra Ultra100 IDE/RAID chip van promise aan boord heeft. Is erg relaxed 8 kanalen zonder extra kaarten. Ik ben het met Biff eens dat het je financieel niks oplevert, 't kost je alleen maar geld...
RAId is voor mij een zeer geote voordeel en ut feit dat ik het gewoon zonde vind voor deze plank en mem ik doe er enit veel mee

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:04 schreef funkflex het volgende:
ik heb nu ( zie sign) maar ddr maakt voor mij niet zoveel uit , ik speel niet echt vaak games enzow alleen wat warez rippen en veel muziek en wat GoTTen en deze pc deelt ook de Inet connexion

dus waarom ddr ? voor een hoge 3dmark score ? die is wel flink omhoog gegaan :D maar veel zin heeft ut niet :?
Die andere duizende aps ook niet games maken er ook gebruik van
Als je echt niet veel met je PC doet dan allen wat warez rond pompen dan heb je genoeg aan 'n 800Mhz TB of Duron laat staan OC'en heb je ook niet nodig wel een grote en snelle hardeschijf

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:49 schreef SuperG het volgende:

[..]

Die andere duizende aps ook niet games maken er ook gebruik van
Als je echt niet veel met je PC doet dan allen wat warez rond pompen dan heb je genoeg aan 'n 800Mhz TB of Duron laat staan OC'en heb je ook niet nodig wel een grote en snelle hardeschijf
ik ga dan wel voor mushkin memory

voor mensen die dit en domme zet vind wie weet ben jij deg elukkige die ruilt of koopt of wat dan ook

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Aandacht iedereen die wou ruilen , ik ga neit meer ruilen ik koop gewoon een andere ddr mobo , ik word echt :r misselijk van al die gefrustreerde pubers die mij hun rommel af willen smeren kijk hier eventjes een korte chat session die zonet plaatsvond

-----------------------------------------------------------
oi

wil wel ruilen, heb moederbord + 384 mb Hyundai pc133 2-2-2 draait op 160 voor je liggenK

volledige specs?

MSI K7T Turbo Limited Edition , KT133A chipset, 4x Dimm banken, tot 200 MHz Busclock in 1 MHz stapjes, 6 pci 1 agp 11 amr, 4x USB, PC-to-PC usb network controller onboard, audio onboard (gebruik ik overigens niet)

is als een van de stabielste moederborden van alle KT133A chipsets getestw

ik heb echter liever asus

of epox

het geheugen is BRAND/BRAND Hyundai, dus geen goedkope OEM rommel

ja weet ik maar ik ben net bezig wat mushkin te bestellen :)

sja je wil toch iets stabiels ?!

ik heb een epox en een asus met AMD chipset geinstalleerd voor kenissen en allebei heb ik moeten terugsturen wegens instabiliteits problemen

your choice
ren

i dont like msi

tsja hoe kan je een MERK niet liken...je kijkt toch per product hoop ik ? of ben je zo iemand die zegt INTEL vind ik niks, of AMD vind ik niks

ik zeg altijd , Celeron vind ik niks, AMD K6 vind ik niks

generalizeren is beetje triest

als het zo doorgaat koop ik gewoon een andere ddr mobo

overigens werk ik op de Asus helpdesk, en geloof mij, een asus wil je NIET

ga dan voor epox, die heeft ook veel problemen maar niet zoveel als ik aan calls binnen krijg elke dag

asus bevalt echt 100% alleen deze mobo niet

ja JEZUS wat ben jij dom zeg

godverdomme
ben je 12 ofzo

dan koop je een ander DDR mobo

eerst zit je te zeiken dat DDR niet goed is
asus is toch zo geweldig zeg je de hele tijd
je hebt de beste asus die er is, IS HET WEER NIET GOED

flikker toch op achterlijk kutkind met je debiele gedrag
mazzel, jij gaat op ignore

doeidoei lieverd zal je missen echt waar , je meot maar een keer langs komen , so that i can show you were yu can put your freakin` MSi

doe de groeten aan je moeder, ze moet je luier nog verschonenDe

wat zielig

weet je nou al hoe je ignore list werkt ?

en voor de rest zei die niks meer , please mensen leave me alone jullie hebben me overtuigd ill stick to ddr thnax boys :D

and as for that little prick screwing around with me , you should come by someday and ill make you my Biaaatch :P

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 25-08 21:30

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

:D

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 11:12 schreef AtomicShockwave het volgende:
:D
ja zoiets :P

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
"ik ga hierbij weer naar sdram kan ik er ook veel meer ram indrukken dus wat is een goede keus ? ik ben een zeer grote ASUS fan maar als er een andere merk is dat ook veel beloofd dan wil ik dat ook wel proberen als het maar niet te duur is"

DAT zeg jij in de topic start
Vervolgens beaam je dat nog een keer als mensen vragen of je
dat ZEKER weet ..jij : ja ik wil terug naar SDR

Prima.

Ik mail je met een serieus en goed bod, namelijk 1 vd beste
KT133A borden (MSI K7T Turbo Limited Edition), met zeer goed geheugen (Hyundai brand/brand draait cas2 @ 160)

Je zegt in je EIGEN topic dat je een asus fan bent maar net zo graag een ANDER goed merk wilt. Prima, dat bied ik je dus.

Vervolgens ga je lopen blaten dat je een ander DDR moederbord wilt, terwijl je hier hardop loopt te schreeuwen
dat je zo graag terug wil naar sdr "want die performance heb ik toch niet nodig"

1 post later van je zeg je dat "Je verder wilt overclocken want dat gaat niet lekker met de A7M266"

Maar je had juist toch die performance niet nodig??

Dus MEM performance is nutteloos, maar CPU performance is nuttig ? Er is geen enkel programma behalve een synthetische benchmark misschien die een snelle cpu met traag geheugen een hogere score geeft dan een tragere cpu met sneller geheugen.

Komt er dus op neer dat je hier gewoon aandacht loop te vragen, vervolgens iedereen die serieus reageerd alleen maar zeer kinderachtige en nutteloze antwoorden kan geven

En je staat inderdaad op ignore, bij de rest van de 10 tot 12 jarige puistenkoppies. Je bent de oudste van t zwikkie, wees er trots op !
Op zaterdag 25 augustus 2001 11:04 schreef funkflex het volgende:
Aandacht iedereen die wou ruilen , ik ga neit meer ruilen ik koop gewoon een andere ddr mobo , ik word echt :r misselijk van al die gefrustreerde pubers die mij hun rommel af willen smeren kijk hier eventjes een korte chat session die zonet plaatsvond

oi

wil wel ruilen, heb moederbord + 384 mb Hyundai pc133 2-2-2 draait op 160 voor je liggenK

volledige specs?

MSI K7T Turbo Limited Edition , KT133A chipset, 4x Dimm banken, tot 200 MHz Busclock in 1 MHz stapjes, 6 pci 1 agp 11 amr, 4x USB, PC-to-PC usb network controller onboard, audio onboard (gebruik ik overigens niet)

is als een van de stabielste moederborden van alle KT133A chipsets getestw

ik heb echter liever asus

of epox

het geheugen is BRAND/BRAND Hyundai, dus geen goedkope OEM rommel

ja weet ik maar ik ben net bezig wat mushkin te bestellen :)

sja je wil toch iets stabiels ?!

ik heb een epox en een asus met AMD chipset geinstalleerd voor kenissen en allebei heb ik moeten terugsturen wegens instabiliteits problemen

your choice
ren

i dont like msi

tsja hoe kan je een MERK niet liken...je kijkt toch per product hoop ik ? of ben je zo iemand die zegt INTEL vind ik niks, of AMD vind ik niks

ik zeg altijd , Celeron vind ik niks, AMD K6 vind ik niks

generalizeren is beetje triest

als het zo doorgaat koop ik gewoon een andere ddr mobo

overigens werk ik op de Asus helpdesk, en geloof mij, een asus wil je NIET

ga dan voor epox, die heeft ook veel problemen maar niet zoveel als ik aan calls binnen krijg elke dag

asus bevalt echt 100% alleen deze mobo niet

ja JEZUS wat ben jij dom zeg

godverdomme
ben je 12 ofzo

dan koop je een ander DDR mobo

eerst zit je te zeiken dat DDR niet goed is
asus is toch zo geweldig zeg je de hele tijd
je hebt de beste asus die er is, IS HET WEER NIET GOED

flikker toch op achterlijk kutkind met je debiele gedrag
mazzel, jij gaat op ignore

doeidoei lieverd zal je missen echt waar , je meot maar een keer langs komen , so that i can show you were yu can put your freakin` MSi

doe de groeten aan je moeder, ze moet je luier nog verschonenDe

wat zielig

weet je nou al hoe je ignore list werkt ?

en voor de rest zei die niks meer , please mensen leave me alone jullie hebben me overtuigd ill stick to ddr thnax boys :D

and as for that little prick screwing around with me , you should come by someday and ill make you my Biaaatch :P

Verwijderd

als je nog een goed kt133a bord moest hebben dan is misshcien die iwill kk266 wel iets. heeft een multi tot 15x en loopt wel goed volgens de test afaik
Pagina: 1