Ik heb speciaal voor de fanatieke tweakers een build gemaakt van een LinPack Burn-In test door 3 Burn-In tests te combineren en er 1 van te maken. De tests die ik heb gecombineerd zijn: LinX Burn-In Test 0.6.5 (11.1.2), Xtreme Burn-In 1.1.5 Test en Intel® oneAPI Math Kernel Library (oneMKL) Benchmarks Suite 2022-0-2-92. Ik heb uit LinX de gegevens gehaald om zo op geheugen size te kunnen selecteren. Uit Xtreme heb ik de Amd versie gehaald en uit Intel oneAPI Math Kernel Library de laatste versie van Intel linpack. Dit heb ik gedaan om op deze manier zo goed mogelijk intel tegenover amd te kunnen zetten wat betreft GFlops en ook de processoren echt zo warm mogelijk te maken. Verder heb ik de meest recente versie van een hardware monitor toegevoegd om zo een goed beeld te krijgen of het een en ander ook echt werkt.
Bij deze de link:
https://drive.google.com/...kHiROpi5wX8mj?usp=sharing
Het gaat om de bestanden LinX Xtreme Intel and Amd Burn-In Test.zip en LibreHardwareMonitor-net452.zip
LinX Xtreme Intel and Amd Burn-In Test is een kwestie van uitpakken, geen verdere installatie vereist.
De manual is super simpel: Ga naar command prompt>ga naar de map>typ runme_intel of runme_amd voor help. Nu volgen een paar voorbeelden:
1. runme_amd 28GB 3
2. runme_intel 1.75GB 20
Het eerste voorbeeld is bedoeld voor een 64-bit AMD systeem met minimaal 32GB. Er wordt 3 keer getest.
Het tweede voorbeeld is bedoeld voor een 32-bit Intel systeem met 4GB geheugen. Er wordt 20 keer getest.
LibreHardwareMonitor is een kwestie van uitpakken en uitvoeren, vereist geen installatie.
Beide programma's zouden moeten werken onder windows 10 en 11.
Is mijn vraag aan de mede tweakers, laat je test ervaringen horen. Werkt het zoals het moet werken?
PS: Ik ga ervan uit dat iedereen die dit probeert voldoende cooling heeft.
Bij deze de link:
https://drive.google.com/...kHiROpi5wX8mj?usp=sharing
Het gaat om de bestanden LinX Xtreme Intel and Amd Burn-In Test.zip en LibreHardwareMonitor-net452.zip
LinX Xtreme Intel and Amd Burn-In Test is een kwestie van uitpakken, geen verdere installatie vereist.
De manual is super simpel: Ga naar command prompt>ga naar de map>typ runme_intel of runme_amd voor help. Nu volgen een paar voorbeelden:
1. runme_amd 28GB 3
2. runme_intel 1.75GB 20
Het eerste voorbeeld is bedoeld voor een 64-bit AMD systeem met minimaal 32GB. Er wordt 3 keer getest.
Het tweede voorbeeld is bedoeld voor een 32-bit Intel systeem met 4GB geheugen. Er wordt 20 keer getest.
LibreHardwareMonitor is een kwestie van uitpakken en uitvoeren, vereist geen installatie.
Beide programma's zouden moeten werken onder windows 10 en 11.
Is mijn vraag aan de mede tweakers, laat je test ervaringen horen. Werkt het zoals het moet werken?
PS: Ik ga ervan uit dat iedereen die dit probeert voldoende cooling heeft.