Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De aankomende 4 jaar moeiteloos kunnen gamen op 1080p/1440p 144hz. Games die ik wil gaan spelen zijn LoL, Lost Ark en nieuwe games die nog uit moeten komen zoals Hogwarts Legacy. Ik wil de pc ook gaan gebruiken voor lichte video editing, niks zwaars dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb sinds vorige week een GPU, namelijk: Nvidia RTX 3070 Ti Founders Edition.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Een goede airflow.
- Een stille setup, wat geen lawaai maakt.
- Alles het liefst in het wit qua componenten.
- Mobo moet wifi hebben.
- Rgb fans, zodat ik lekker naar mijn mooie build kan kijken.
Ga je overklokken?
Nee, heb er ook geen eerdere ervaringen mee.
Wil je waterkoeling?
Is niet nodig voor mij.
Wat verwacht je van ons?
1. Mijn huidige build die ik zelf samen heb gesteld te beoordelen en feedback te geven waar nodig is.
2. Is de case die ik nu heb gekozen prima voor airflow? Of zijn er andere cases die een betere airflow hebben in dezelfde prijscategorie.
3. Ik heb extra case fans (rgb) nodig, welke zijn goed om? Zoals ik eerder zei, goeie airflow en ze moeten stil zijn.
De aankomende 4 jaar moeiteloos kunnen gamen op 1080p/1440p 144hz. Games die ik wil gaan spelen zijn LoL, Lost Ark en nieuwe games die nog uit moeten komen zoals Hogwarts Legacy. Ik wil de pc ook gaan gebruiken voor lichte video editing, niks zwaars dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb sinds vorige week een GPU, namelijk: Nvidia RTX 3070 Ti Founders Edition.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Een goede airflow.
- Een stille setup, wat geen lawaai maakt.
- Alles het liefst in het wit qua componenten.
- Mobo moet wifi hebben.
- Rgb fans, zodat ik lekker naar mijn mooie build kan kijken.
Ga je overklokken?
Nee, heb er ook geen eerdere ervaringen mee.
Wil je waterkoeling?
Is niet nodig voor mij.
Wat verwacht je van ons?
1. Mijn huidige build die ik zelf samen heb gesteld te beoordelen en feedback te geven waar nodig is.
2. Is de case die ik nu heb gekozen prima voor airflow? Of zijn er andere cases die een betere airflow hebben in dezelfde prijscategorie.
3. Ik heb extra case fans (rgb) nodig, welke zijn goed om? Zoals ik eerder zei, goeie airflow en ze moeten stil zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400F Tray | € 189,35 | € 189,35 |
1 | Moederborden | ASUS Prime B660M-A WiFi D4 | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Founders Edition | € 650,- | € 650,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Wit | € 96,85 | € 96,85 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Wit / Wit) | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W | € 81,06 | € 81,06 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Wit | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 83,49 | € 83,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1380,45 |