2e beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Duty
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04-2022
Hoi!

Ik gebruik de onderstaande cliënt voor werk als computer. Ik gebruik de meest linker ingang voor mijn beeldscherm. Als ik me niet vergis is dit een DisplayPort. Kan ik een 2e beeldscherm aansluiten op de poort in het groen omcirkeld? Is dit een HDMI ingang of ook een Displayport?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rO-AHQv-JDlmMiGm9v7aBIRz2X8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dD5lBongOEEeOFxFP2W2YMFf.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Duty op 19-04-2022 20:43)

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Zo te zien displayport, om te testen kan je je huidige scherm er misschien even op aansluiten?

ICE ICE Baby

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Zo te zien displayport, om te testen kan je je huidige scherm er misschien even op aansluiten?

ICE ICE Baby

• Duty
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04-2022
Super bedankt 😁 ik was bang dat ik m’n kabel kapot zou maken hahaha. Nu kan ik een nieuwe monitor aanschaffen 👍🏼

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12 15:40

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Duty schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:38:
Hoi!

Ik gebruik de onderstaande cliënt voor werk als computer. Ik gebruik de meest linker ingang voor mijn beeldscherm. Als ik me niet vergis is dit een DisplayPort. Kan ik een 2e beeldscherm aansluiten op de poort in het groen omcirkeld? Is dit een HDMI ingang of ook een Displayport?

[Afbeelding]
Die HP elite desks zijn op die plek uitgerust op sommige modelen op een display port en sommige op een HDMI port.... het is dus belangerijk te weten welk modelnummer je hebt :)

Speedtouch freak

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik zou eerst eens kijken wat de mogelijkheden van de dock zijn.
Voor hetzelfde geld koop je een monitor en kan de dock de resolutie helemaal niet aan, of alleen maar 1 monitor op die resolutie.
Dat zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt.
HP heeft docks waarvan ze zeggen dat ze 4K ondersteunen, maar stiekem is dat dan maximaal 3840x1440.

En de aansluiting is uiteraard Displayport, Displayport heeft 1 schuine hoek, HDMI 2 hoeken met een (soort) ronding er in (links dus HDMI, rechts Displayport):

Afbeeldingslocatie: https://www.rtings.com/images/reviews/tv/articles/misc/misc-hdmi-dp-medium.jpg