Ik ben op zoek naar en tweedehands/refurbished warmtepomp droger, maar ik heb geen idee waar ik eigenlijk op moet letten, en wat een goede prijs is. Zo zie ik een Bosch WTW86570EX met 3 maanden garantie staan voor 225 euro, met een zelfreinigende condensator. Prijs klinkt goed, hij ziet er netjes en relatief modern uit, maar ik heb verder geen idee waar op te letten. Ik vind hier ook niet veel ander advies over behalve dat een warmtepomp droger goed is, of lijstjes met de top wasdrogers van dat moment (voor ons dus niet van toepassing). En dat zelfreinigende condensatoren handig kunnen zijn, mits je er ook nog zonder veel breekwerk zelf bij kunt om deze schoon te maken zo nu en dan. Maar hoe kom ik daar achter voor dit model?
Kortom, zou specifiek deze wasdroger een goede keuze zijn voor ons? We gebruiken hem in de zomer eigenlijk maar weinig, maar in de winter zo ongeveer 1-2 keer per week voor het grotere spul om sneller te laten drogen.
Kortom, zou specifiek deze wasdroger een goede keuze zijn voor ons? We gebruiken hem in de zomer eigenlijk maar weinig, maar in de winter zo ongeveer 1-2 keer per week voor het grotere spul om sneller te laten drogen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!